Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange ganger i løpet av en natt?


Gjest Guest 123456

Anbefalte innlegg

Gjest Guest 123456

Jeg og typen hadde en liten diskusjon her om dagen om hvor mange ganger det var normalt å kunne ha sex i løpet av en dag eller natt. Han har et ganske stort ego og skryter gjerne til meg og kompiser at han kan holde på lenge og ofte.

 

Stort sett når vi har sex, har vi det gjerne mellom 2-5 ganger (og det er fantastisk, klager ikke), men er det normalt for de fleste menn å klare dette, eller må jeg bare bakke ned og inrømme at han er den supermannen han påstår å være, hehe?

:roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjelpe meg for noen studs det er her da :!:

 

Et par ganger holder i massevis for meg. Toppen tre, hvis dama gnåler og maser litt ekstra, men da er jeg jammen kjørt og.

 

Nå må det (til mitt forsvar?) sies at jeg ikke akkurat driver med 10-minuttere da. Må jo holde på litt når man først har begynt ;)

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
En gang per natt holder lenge. Når det tar mellom 4 og 7 timer finnes det grenser for hvor mange ganger man kan holde på. >_> <_<

7731817[/snapback]

Pff, 5-6 ganger fra 22:00 til 12:00 er inget problem.

 

Har man lyst har man lov, så får man sår.

 

Gnagsår av å ha sex, så trist.

Lenke til kommentar

Kan fint klare 2-3 ganger i løpet av ei natt, eller 2-4 i løpet av dagen. Kommer litt ann på motivasjon, lyst, energi og hvor utvilt eg er til å begynne med. Tross alt, om natten skal man egentlig sove da :p

 

Og personlig varer ei gjennomsnittlig økt 20-30 minutt, og ekstra lange ca opp til 50 minutt... Men eg vil jo sove litt også...

Lenke til kommentar
Pff, 5-6 ganger fra 22:00 til 12:00 er inget problem.

7732034[/snapback]

De fleste tolker vel 'i løpet av en natt' som en normal natt fra midnatt til 0700. Du vet; når folk flest som skal på jobb må stå opp. Og ikke en tidsperiode som strekker seg over et halvt døgn.

 

Det er klart at man klarer å klemme inn dobbelt så mye moro på 14 timer som på 7 timer. Men skal man jobbe så er man jo faktisk avhengig av å sove mer enn en time eller to i løpet av natten også, så skal man klare 5-6 ganger mellom midnatt og 0700 bør man være rask ;) Da heller et par runder som varer litt istedet for 6 ganger a 10 minutter.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
Det er klart at man klarer å klemme inn dobbelt så mye moro på 14 timer som på 7 timer. Men skal man jobbe så er man jo faktisk avhengig av å sove mer enn en time eller to i løpet av natten også, så skal man klare 5-6 ganger mellom midnatt og 0700 bør man være rask ;) Da heller et par runder som varer litt istedet for 6 ganger a 10 minutter.

7733933[/snapback]

Det er vel ytterst få som har sex 5 ganger på en natt om de skal på jobb dagen etterpå.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...