Gå til innhold

Kommentartråd MeTube - rørkabinett.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette ble bare helt rått Mr.Anki. Gleder meg allerede til neste prosjekt. Fin lakkering. Likte effekten av det sorte mønsteret du hadde lagt på. :dribble:

Lykke til på The Experience da. ;)

Endret av LockBreaker
Skrevet

Dette er veldig flott. Men du ville ukke vurdert å legge på noe sparket eller noe uten på treverket og i alle kriker og kroker. også pusse det..da får man en veldig fin og glatt finish. og man får en mer hel het i hele kabinettet.. etter det jeg så, så kunne man se skille mellom treverk og rør ganske godt da..men ellers..sykt bra logg.. :love::D

Skrevet

Må ærlig si en utrolig god jobb til deg Mr.Anki og ikke minst til alle sponsorene og andre personer som bidrog her. Ble helt satt ut over hvor god sponsing det ble til slutt og kjente respekten økte for samtlige! Kjempebra :thumbup:

Gjest Slettet-QjT4b9
Skrevet

jævlig bra, iaffal noen som er kreative her på forumet. Bra jobba. Ta å sparkle om du skal lakke på nytt noen gang ;)

Skrevet
Takk for kommentar begge to

Det ble noen sprekker her og der ja, men er det hjemmelaga så er det hjemmelaga ;)

9629611[/snapback]

utrolig bra jobbet, dette er vel en av de beste selv laget kabinettene jeg har sett.

Skrevet (endret)

Rett og slett impnerende Mr.Anki. Heldig med hw var du også ;) Skulle ønske jeg var like kreativ som deg :p

Mvh Jlona

Edit: Leif

Endret av Jlona
Skrevet

Digger kabinettet ditt Anki! Veldig bra worklog, mange fine bilder og ja, veldig bra tidsfordriv å lese :> Keep up the good work!

Skrevet

Hei!

Veldig kreativt! Selv om prosjektet tok litt tid vil jeg berømme resultatet også; drit-stilig!

Med dette resultatet bør det ved neste prosjekt ikke være vanskelig å finne sponsorer antar jeg; du kan jo benytte dette prosjektet som referanse.

Dette er en god inspirasjon til de av oss som har noen planer om å bygge selv, men som ikke har kommet igang. Du viser at det er mulig :)

Gleder meg til neste prosjekt allerede!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...