Straffa Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 (endret) Er litt i tvil om jeg skal prøve ut dette her Likte de gamle C&C spillene på PC for mange år siden. Slike spill er også best med mus og tastatur synes jeg. Uansett så ser det veldig bra ut til vår kjære konsoll Link Endret 15. januar 2007 av Andrex76
Jakoozie Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Syns jeg hørte at det skulle komme tastatur og mus til 360. Det hadde ært konge:) Da er det ingen grunn til at jeg skal gidde å oppgradere PCen:)
Blåbær Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Grafikken var ikke allverdens, tror folk med eldre pc'er kommer til å kunne kjøre den
Cryovat Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Syns jeg hørte at det skulle komme tastatur og mus til 360. Det hadde ært konge:)Da er det ingen grunn til at jeg skal gidde å oppgradere PCen:) 7730236[/snapback] Er bare å stikke et tastatur og en mus inn i usb-portene det.
lektroluv Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Det ser ganske kult ut. Eneste som bekymrer meg litt er at frameraten har vært litt sluggish på de filmklippene jeg har sett. Får håpe det ordner seg.
MistaPi Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Grafikken var ikke allverdens, tror folk med eldre pc'er kommer til å kunne kjøre den 7731200[/snapback] Spesielt med tanke på hvor lettdreven Generals var iforhold til det visuele.. Håper dem har gjordt en bedre jobb denne gangen.
Knebel Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Så absolutt flott ut det der.. Jeg håper at vi vil se mer strategispill, både turnbased og realtime på denne generasjonen konsoll iom. at både 360 og PS3 støtter 1080p. Dette gir mye mer på skjermen enn de gamle konsollene kunne skilte med. Strategispill i sofaen fremfor et 1900x1080 skjermbilde høres veldig tiltalende ut..
thomassit0 Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jepp, eneste problemet i mine øyne er at en håndkontroller ikke passer så veldig godt til RTS spill, mus & tastatur hadde vært bedre....
Bagge Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Er veldig skeptisk til kontrollen, ja. RTS'er krever kontroll over titalls enheter på en gang. Tror det kan ble tungvindt å spille uten mus og tastatur. Har noen prøvd Age of Empires 2 på PS2 eller andre liknende strategispill med håndkontrollere? Fungerer det i det hele tatt?
RoninMasao Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Veit ikkje om dere har prøvd LotR Battle for Middleearth II med håndkontroller.. men eg syns det funket veldig greit! Mer enn bare greit egentlig.. og sofan i tillegg, gjør opplevelsen topp! Ellers så syns eg at C'n'C:TW ser uffattelig fett ut! Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå