Gå til innhold

Command & Conquer: Tiberium Wars nye bilder. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er litt i tvil om jeg skal prøve ut dette her

Likte de gamle C&C spillene på PC for mange år siden. Slike spill er også best med mus og tastatur synes jeg.

Uansett så ser det veldig bra ut til vår kjære konsoll :)

Link

Endret av Andrex76
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Syns jeg hørte at det skulle komme tastatur og mus til 360. Det hadde ært konge:)

Da er det ingen grunn til at jeg skal gidde å oppgradere PCen:)

7730236[/snapback]

Er bare å stikke et tastatur og en mus inn i usb-portene det. ;)

Skrevet
Grafikken var ikke allverdens, tror folk med eldre pc'er kommer til å kunne kjøre den :D

7731200[/snapback]

Spesielt med tanke på hvor lettdreven Generals var iforhold til det visuele.. Håper dem har gjordt en bedre jobb denne gangen.

Skrevet

Så absolutt flott ut det der.. Jeg håper at vi vil se mer strategispill, både turnbased og realtime på denne generasjonen konsoll iom. at både 360 og PS3 støtter 1080p. Dette gir mye mer på skjermen enn de gamle konsollene kunne skilte med. Strategispill i sofaen fremfor et 1900x1080 skjermbilde høres veldig tiltalende ut.. :)

Skrevet

Er veldig skeptisk til kontrollen, ja. RTS'er krever kontroll over titalls enheter på en gang. Tror det kan ble tungvindt å spille uten mus og tastatur.

Har noen prøvd Age of Empires 2 på PS2 eller andre liknende strategispill med håndkontrollere? Fungerer det i det hele tatt?

Skrevet

Veit ikkje om dere har prøvd LotR Battle for Middleearth II med håndkontroller.. men eg syns det funket veldig greit! Mer enn bare greit egentlig.. og sofan i tillegg, gjør opplevelsen topp!

Ellers så syns eg at C'n'C:TW ser uffattelig fett ut! Gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...