Gå til innhold

Blir Burning Crusade en skuffelse?


Anbefalte innlegg

Ligg vekk fanboibrillene en liten stund og tenk etter. Hva er egentlig nytt i TBC? For meg ser det ut som utroligt tynt materiale for en expansion som kommer ut 2 år, 52 dager, 21 timer and 16 minutter etter WoW ble lansert.

 

Tok en pause fra WoW i høst og tenkte jeg sku prøve igjen nå som TBC kom ut, men det ser egentlig ikke ut som de har fått med noe som gjør det verdt å komme tilbake.

 

Noen som har noen synspunkt på TBC. Noen som synes det virker litt tynt innholdsmessig?Eller er alle blendet av Blizzard sin markedsføring?

 

Diskuter!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja.

Bare de siste to patchene har gjort merkbare forandringer i gameplay.

Mindre fokus på tid, mindre raid- grupper, nye BG'er/Arena, nye raser og nye steder skal holde en god stund, hvertfall for min del.

 

Når har Blizzard skuffet med en utgivelse? Aldri  :cool:

 

Når det er sagt, ekspansjonen har et enormforventningspress å leve opp til. Spilte selv ikke beta, men ut i fra rapportene leverer The Burning Crusade i massevis.

7725568[/snapback]

 

For min del ble Brood War en gedigen skuffelse men det var sikkert mest fordi zerg ble noe herk å spille bra med :)

Endret av kristteo
Lenke til kommentar

For min del tviler jeg på at jeg blir skuffa, har sett fram til nye instances, nye byer, nye items, nye raser lenge - ikke minst også det å jobbe seg opp til level 70. Har enda til gode å se en expansion-pack til et spill jeg liker skuffe meg.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar

Jeg syntes selv at TBC kommer med friskt blod. Jeg var på nippet til å gå skikkelig lei WoW, orket ikke farme herbs, farme gull, farme rep eller noe slikt mer, ble bare med på et raid i uka og slikt.

 

Men jeg installerte TBC betaen and testa den en ukes tid. Det ble gøy å spille igjen, nye områder, nye quester, nye instances.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Tror nok desverre jeg kommer til å bli litt skuffet, eller syns det er kjedelig. For jeg er litt lei av wow allerede, og jeg har vel vært i 60% av instancene i spillet, og 70% av områdene utenfor spillet, og spilt kun 1 klasse til 60.

Lenke til kommentar

OM man blir skuffet eller ikke, kommer jo helt an på hva du forventer av TBC. WoW i seg selv blir jo helt likt, det er jo bare ekstramateriale dette her. Nye zoner, 10 ekstra talent-points du kan slenge ut, nye bosser og nytt loot.

 

10 timer 18 minutter igjen =)

 

(går ned på posten for å hente min copy av tbc)

Lenke til kommentar
For meg ser det ut som utroligt tynt materiale for en expansion som kommer ut 2 år, 52 dager, 21 timer and 16 minutter etter WoW ble lansert.

7725541[/snapback]

Må bare påpeke at Blizz i løpet av disse to årene har kommet ut med veldig mye nytt i form av minde patcher. Bare gå inn på wow-europe å les hva som er implementert siden patch 1.2 eller noe. Maraudon, Dire Maul, Honor system, Battlegrounds, BWL, Zul'Gurub, Outdoor dragons, Ahn'Qiraj, Naxx +++. Sikkert nok til å fylle en hel expansion alene.

Lenke til kommentar

For min del tror jeg neppe The Burning Crusade blir en skuffelse. Nye områder å oppleve, nytt utstyr å prøve, flere ting å lage i professions, høyere skade og mer liv (magen min har 2030 helse på level 60, og 157 spelldamage) og nye talent-specs.

 

Av ting jeg ikke ser så mye frem til er pickup-groups hvor det er enkelte løkhoder som ikke er i stand til annet enn å klage eller ikke spille sin egen klasse, og ganking i høy stil.

Lenke til kommentar

Jeg sluttet nå for en stund tilbake og ser ikke noe poeng med å fortsette... allt blir det samme etter en liten stund...

 

WoW = Spille masse i instances om og om igjen for å får bra gear, hva er vitsen? Jo, da kan du eie i PvP, men hva om PvP bare blir itemfarming, slik som det har blitt nå... meningsløst!

Lenke til kommentar
For meg ser det ut som utroligt tynt materiale for en expansion som kommer ut 2 år, 52 dager, 21 timer and 16 minutter etter WoW ble lansert.

7725541[/snapback]

Må bare påpeke at Blizz i løpet av disse to årene har kommet ut med veldig mye nytt i form av minde patcher. Bare gå inn på wow-europe å les hva som er implementert siden patch 1.2 eller noe. Maraudon, Dire Maul, Honor system, Battlegrounds, BWL, Zul'Gurub, Outdoor dragons, Ahn'Qiraj, Naxx +++. Sikkert nok til å fylle en hel expansion alene.

7725652[/snapback]

 

jeg skulle akkurat til å påpeke det samme. Hvis WoW hadde vært utgitt/utviklet av f.eks. EA hadde hver av de tingene utgjort en exp. pack :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Ligg vekk fanboibrillene en liten stund og tenk etter. Hva er egentlig nytt i TBC? For meg ser det ut som utroligt tynt materiale for en expansion som kommer ut 2 år, 52 dager, 21 timer and 16 minutter etter WoW ble lansert.

 

Tok en pause fra WoW i høst og tenkte jeg sku prøve igjen nå som TBC kom ut, men det ser egentlig ikke ut som de har fått med noe som gjør det verdt å komme tilbake.

 

Noen som har noen synspunkt på TBC. Noen som synes det virker litt tynt innholdsmessig?Eller er alle blendet av Blizzard sin markedsføring?

 

Diskuter!

7725541[/snapback]

Jeg er så enig med deg at jeg får vondt! :ph34r:

Lenke til kommentar
Ligg vekk fanboibrillene en liten stund og tenk etter. Hva er egentlig nytt i TBC? For meg ser det ut som utroligt tynt materiale for en expansion som kommer ut 2 år, 52 dager, 21 timer and 16 minutter etter WoW ble lansert.

 

Tok en pause fra WoW i høst og tenkte jeg sku prøve igjen nå som TBC kom ut, men det ser egentlig ikke ut som de har fått med noe som gjør det verdt å komme tilbake.

 

Noen som har noen synspunkt på TBC. Noen som synes det virker litt tynt innholdsmessig?Eller er alle blendet av Blizzard sin markedsføring?

 

Diskuter!

7725541[/snapback]

 

Nei, jeg er nok "blendet" du.

 

Kanskje du kan legge fra deg antibrillenne en stund? Og bare akseptere at det finnes folk som liker noe du ikke liker?

Lenke til kommentar

Jeg er ikke antiwow, har selv spillt flere forskjellige chars til lvl 60. Men mener det finnes bedre mmos der ute da. Men det var ikke det denne tråden dreier seg om.

 

På 2 år og 2 mnder så er det ikke mye innhold for en expansion pakke. En ny proffession og 2 raser. De 2 rasene gir gir content til lvl 20, noe som for de fleste tar maks en dag playtime å nå. Crafting er temmelig lite lønnsomt for de fleste i WoW nå, tviler litt på at jewelcrafting er noe bedre.

 

For de aller fleste så blir det sikkert kjekt å kunne lvl til 70, akkurat som jeg hadde det morro på vei til 60, men så ved endgame så har du akkurat samme farming og grinding.

 

Se på EQ2. På samme tid som WoW har de fått ut 3 expansion packs, pluss 4 adventure packs. EvE online har også ihvertfall fått ut 3 expansions, alle gratis tilogmed.

 

Og at WoW har addet content underveis er ikke noe spesielt. Alle mmos gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...