Gå til innhold

Blir Burning Crusade en skuffelse?


Anbefalte innlegg

Vi som har spilt beta (ihvertfall jeg og PcT) vet allerede nå at spillet innfrir forventningene. Wow er et spill som ikke kreve r særlig mye nytt. Ny levelcap, MASSE nye områder og instances, samt Talents som endrer på veldig mye er ikke til å fnyse av.

 

Sist gang levlet jeg alene(bare til 66 tho), denne gangen blir det med venner :)

 

I know I can't wait.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig er synes jeg EQ2 expansion pack er bare for å suge ut litt ekstra penger.

 

Blizzard har gitt ut like mye i content patch over 1 år som 1 av EQ2 expansion packene.

 

Btw, for din ignoranse, WoW EU har vært ute i 1 år 11 måneder og 4 dager.

 

WoW US (Som vi ikke spiller) har derimot vært ute i 2 år 1 månede og 24 dager.

 

 

 

WoW Korea/China/etc har vært ute i 1 år og 10måneder (enda værre med taiwan)

 

 

Masse expansion packer er bare rubbish og betyr at man ikke får mye ut av månedspengene sine. (Bare se lol med EQ2 sine skarve 900 000 brukere mot wow sine 8 100 000)

 

 

Burning Crusade eier, så mye å glede seg fram til!

Lenke til kommentar

Er man lei av WoW i utgangspunktet, så er nok BC absolutt en skuffelse ja, siden den ikke inneholder noe mer enn bare "mer av det samme".

 

For min del har interessen dalt litt de siste månedene, og jeg har lenge vært nær og slutte helt. Nå får jeg dog collector's edition, så jeg kommer nok til å henge med ihvertfall til Age of Conan kommer.

 

Skulle bare ønske det var noe litt nytt og spennende å gjøre i Wow, raids er jeg lei (eller ikke raids i seg selv kanskje, men snarere en million wipe runs for å komme noen vei) og pvp er rimelig ødelagt, med omtrent ikke annet enn premades og AV-rush. Jaja, blir ihvertfall artig å utforske nye områder, og forhåpentligvis blir Halaa et lite høydepunkt pvp-messig.

 

Men, etter å ha spilt såpass mye i 2 år så skulle det bare mangle. Folk går lei før eller siden, akkurat når er jo opp til den enkelte...

Lenke til kommentar
Er man lei av WoW i utgangspunktet, så er nok BC absolutt en skuffelse ja, siden den ikke inneholder noe mer enn bare "mer av det samme".

 

For min del har interessen dalt litt de siste månedene, og jeg har lenge vært nær og slutte helt. Nå får jeg dog collector's edition, så jeg kommer nok til å henge med ihvertfall til Age of Conan kommer.

 

Skulle bare ønske det var noe litt nytt og spennende å gjøre i Wow, raids er jeg lei (eller ikke raids i seg selv kanskje, men snarere en million wipe runs for å komme noen vei) og pvp er rimelig ødelagt, med omtrent ikke annet enn premades og AV-rush. Jaja, blir ihvertfall artig å utforske nye områder, og forhåpentligvis blir Halaa et lite høydepunkt pvp-messig.

 

Men, etter å ha spilt såpass mye i 2 år så skulle det bare mangle. Folk går lei før eller siden, akkurat når er jo opp til den enkelte...

7728945[/snapback]

Føler det helt likt som deg, bortsett fra at jeg ikke skal starte med noe nytt MMORPG etter WoW.

Lenke til kommentar
Er man lei av WoW i utgangspunktet, så er nok BC absolutt en skuffelse ja, siden den ikke inneholder noe mer enn bare "mer av det samme".

 

For min del har interessen dalt litt de siste månedene, og jeg har lenge vært nær og slutte helt. Nå får jeg dog collector's edition, så jeg kommer nok til å henge med ihvertfall til Age of Conan kommer.

 

Skulle bare ønske det var noe litt nytt og spennende å gjøre i Wow, raids er jeg lei (eller ikke raids i seg selv kanskje, men snarere en million wipe runs for å komme noen vei) og pvp er rimelig ødelagt, med omtrent ikke annet enn premades og AV-rush. Jaja, blir ihvertfall artig å utforske nye områder, og forhåpentligvis blir Halaa et lite høydepunkt pvp-messig.

 

Men, etter å ha spilt såpass mye i 2 år så skulle det bare mangle. Folk går lei før eller siden, akkurat når er jo opp til den enkelte...

7728945[/snapback]

 

Bra post. Alle går lei før eller siden. Det jeg for min del er lei av, er som du sier at pvp bare er premades, eller rush til boss AV. Og nesten ingen folk ute i world pvp.

 

Det er litt det jeg mente med BC, at det ikke er noe egentlig nytt, men bare mer av gamle ting. Heldigvis har jeg fremdeles en EvE konto. De er ganske flinke til å skape nytt content, hver gang jeg er tilbake etter en pause, er det akkurat som jeg er en ny spiller igjen, og må lære en haug med nye ting. De som har spillt EvE vet nok hva jeg snakker om :)

 

Snart bare 30 min igjen nå, ha det morro folkens!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...