nittingen Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Hei, noen her som vet om den sikreste og beste måten å selge en WoW-konto? Noen ehr som har erfaringer om hvordan dere gjorde det?, jeg må jo bevise at jeg har den characteren jeg har, og hvordan kan den som kjøper og jeg som selger være sikre på at avtalen blir gjort? Jeg kan jo ikke gi han kontoen før jeg har pengene, og tviler på at noen vil gi meg penger før de har kontoen?
V-by Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 er vel ikke helt lovlig heller... hadde det vert det hadde vl blizzard laget et eget system for det å...
nittingen Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Skrevet 14. januar 2007 Er det ulovlig å ta det opp på dette forumet, i så fall beklager jeg?
MindTooth Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 E. Blizzard Entertainment does not recognize the transfer of Accounts, and any unauthorized transfer of the World of Warcraft software will result in the permanent deletion of the Account attached to that software. You may not offer any Account for sale or trade, and any such offer: i. is a violation of this Agreement; ii. may result in suspension or termination of the Account at Blizzard Entertainment's sole and absolute discretion; and iii. will not be opposable to Blizzard Entertainment. http://wow-europe.com/en/legal/termsofuse.html Tråden stenges!
Anbefalte innlegg