mad_arab Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Hvis man ikke har BC, vil man kunne besøke startområdene til Bloodelves og Draenei, eller byene deres? Eller vil dette bli sperret, slik det ser ut til å være nå. Jeg vet at man ikke vil kunne dra til Outland, men disse områdene er jo på de eksisterende kontinentene.
Guff Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 alt utenom Det innenenfor the dark portal ; Så du kan jo faktisk kjøpe sånne ting som blir laget med Jewelcrafting & sånn.. (kan vel faktisk også ta opp jewelkrafting som profession uten BC?) correct me if i'm wrong
mad_arab Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 Hmm... ikke godt å vite hva man skal tro.
DeeTee Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Kan ikke ta opp JC som profession uten TBC - da trainer er i outlands og exodar.
mad_arab Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 ... så da mener du at Exodar ikke er tilgjengelig hvis man ikke har kjøpt BC?
DeadbeaT Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 akkurat som at man ikke kan mekke draenei og blood elfs så vil byene være out of limits for non BC'ere. personlig forstår jeg ikke hvorfor folk som har lvl 60ier ikke kjøper TBC, med mindre de planlegger å slutte. det er en 250kr pakke som inneholder spillets største patch so far
XzIz0 Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Tull.. Ghostlands og andre plasser som tilhører Draenei og Bloodelf, må du ihvertfall nå, gjennom en portal som sier du må ha TBC for å passere
DeadbeaT Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 (endret) ingen som motsier deg XzIz0... Endret 12. januar 2007 av DeadbeaT
PetePistola Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 De som ikke kjøper TBC vil vel kunne gjøre akkurat det de kan nå i "vanelige" WoW.
mad_arab Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 Hva skjer da hvis man hopper på den båten som står i Darkshore nå, som jeg antar at skal gå til Exodar? Eller hvis man svømmer fra Tirisfal eller Hinterlands og nordover til BE områdene?
thomba14 Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 tror hele greia gjelder som en instance på en måte. Så finnes rettogslett ikke uten Tbc.
Fruktkake Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Tja, jeg så en level 2 warrior gå inn i Ghostlands så teknisk sett kan du gå som du vil.
DeadbeaT Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Hva skjer da hvis man hopper på den båten som står i Darkshore nå, som jeg antar at skal gå til Exodar? Eller hvis man svømmer fra Tirisfal eller Hinterlands og nordover til BE områdene? 7707164[/snapback] dersom du tar båten blir du automatisk teleportert til graveyard (dog fortsatt i live) og angående svømming og slikt så regner jeg med at de har ptutet såpass distance på det at fatigue'n voldtar deg, men Blizz feil beregner jo alltid slikt (tenker spess på GM island da, som alltid blir besøkt) så vi får se hva explorer'ne gjør
Reached Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Steder som Exodar og der hvor BE starter ligger inni "BC instancen" hvor du MÅ ha BC for å kunne komme inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå