Gå til innhold

Hva er tilgjengelig uten BC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man ikke har BC, vil man kunne besøke startområdene til Bloodelves og Draenei, eller byene deres? Eller vil dette bli sperret, slik det ser ut til å være nå. Jeg vet at man ikke vil kunne dra til Outland, men disse områdene er jo på de eksisterende kontinentene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alt utenom Det innenenfor the dark portal ;;) Så du kan jo faktisk kjøpe sånne ting som blir laget med Jewelcrafting & sånn.. (kan vel faktisk også ta opp jewelkrafting som profession uten BC?) correct me if i'm wrong ;)

Skrevet

akkurat som at man ikke kan mekke draenei og blood elfs så vil byene være out of limits for non BC'ere. personlig forstår jeg ikke hvorfor folk som har lvl 60ier ikke kjøper TBC, med mindre de planlegger å slutte. det er en 250kr pakke som inneholder spillets største patch so far ;)

Skrevet

Tull.. Ghostlands og andre plasser som tilhører Draenei og Bloodelf, må du ihvertfall nå, gjennom en portal som sier du må ha TBC for å passere

Skrevet

Hva skjer da hvis man hopper på den båten som står i Darkshore nå, som jeg antar at skal gå til Exodar? Eller hvis man svømmer fra Tirisfal eller Hinterlands og nordover til BE områdene?

Skrevet
Hva skjer da hvis man hopper på den båten som står i Darkshore nå, som jeg antar at skal gå til Exodar? Eller hvis man svømmer fra Tirisfal eller Hinterlands og nordover til BE områdene?

7707164[/snapback]

dersom du tar båten blir du automatisk teleportert til graveyard (dog fortsatt i live) og angående svømming og slikt så regner jeg med at de har ptutet såpass distance på det at fatigue'n voldtar deg, men Blizz feil beregner jo alltid slikt (tenker spess på GM island da, som alltid blir besøkt) så vi får se hva explorer'ne gjør :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...