Gå til innhold

Amerikanere ikke særlig smarte?


TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Jeg har ikke sett  hele 9 minutters klippet. Takk for at du postet det. Skummelt lite de kan.  :hmm:

7707135[/snapback]

 

Jeg er helt enig i det, så nå hele klippet og jeg fikk nesten sjokk. det er virkelig skummelt hvor lite de kan...

Lenke til kommentar
Men der også nesten skummelt at ingen ser at dette er klippet akkurat som de vil. De stiller et spm, klipper, og limer inn de svarene de ønsket. Alt for å prøve å drite ut amerikanere. Dessuten tror jeg at om du hadde intervjuet tilsvarende folk i Oslo hadde du fått tilsvarende svar. ;)

7707327[/snapback]

Alle skjønner at det må tas med en bøtte salt, men det er fortsatt noen spinnville svar.

Lenke til kommentar
Men der også nesten skummelt at ingen ser at dette er klippet akkurat som de vil. De stiller et spm, klipper, og limer inn de svarene de ønsket. Alt for å prøve å drite ut amerikanere. Dessuten tror jeg at om du hadde intervjuet tilsvarende folk i Oslo hadde du fått tilsvarende svar. ;)

7707327[/snapback]

Selvfølgelig, men det er mote å misslike amerikanere i norge.

Lenke til kommentar

Uansett om dem klipper og limer så er spørsmålene så enkle og generelle at det er helt sykt at dem ikke vet slikt.

Men det er dette Bush og sine likesinnede liker, de vil ikke ha en tenkende befolkning. Noe av det mest interessante ville vært å lese geografi og historie pensumet dem har i USA. Kan tenke meg at verdenskartet i USA er kun Nord-Amerika og verdenshistorien er fra 1492 da Columbus oppdaget Amerika, der resten av verden kun blir nevnt når USA går til krig mot dem..

 

 

***********

 

Men dette kommer vel ikke som noen overraskelse, ikke nok med at dem har stemt frem Bush en gang, men 2 ganger.. Bare det sier sitt..

Og for ikke å glemme hvor hovedandelen får sine nyheter fra, enten "The Daily show med John Stewart" eller Fox news.. Humor eller propagande.. hmm

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Morsomt å vite at de ikke helt vet hva slags religion de har i israel og hvem som kaster stein av jødene eller palestinerne...

 

Og ikke minst. Nevn et land i verden som starter med U? øøøøøøøø. Utah?

 

Men som noen påpeker, en tenkende befolkning er noe herk, da må de faktisk komme med håndfaste bevis på hvorfor de skal bombe et land tilbake til steinalderen :p

Lenke til kommentar
Uansett om dem klipper og limer så er spørsmålene så enkle og generelle at det er helt sykt at dem ikke vet slikt.

Men det er dette Bush og sine likesinnede liker, de vil ikke ha en tenkende befolkning.  Noe av det mest interessante ville vært å lese geografi og historie pensumet dem har i USA.  Kan tenke meg at verdenskartet i USA er kun Nord-Amerika og verdenshistorien er fra 1492 da Columbus oppdaget Amerika, der resten av verden kun blir nevnt når USA går til krig mot dem..

 

 

***********

 

Men dette kommer vel ikke som noen overraskelse, ikke nok med at dem har stemt frem Bush en gang, men 2 ganger.. Bare det sier sitt..

Og for ikke å glemme hvor hovedandelen får sine nyheter fra, enten "The Daily show med John Stewart" eller Fox news.. Humor eller propagande.. hmm

7710853[/snapback]

Wow, for et ignorant svar som kun vitner om ekstrem uvitenhet.

Lenke til kommentar

"Den der kun tar spøg for spøg..." sier moderator med Piet Hein og lar det være med det. Med mer enn et dusin turer til USA bak meg kunne jeg vel blandet meg med de som tar dette mer alvorlig enn sunt er.

 

Men jeg tror ikke vi trenger flere kommentarer til denne. Og dette er ikke forumet for diskusjoner om gjennomsnittamerikanerens intelligens.

 

Denne stenges, så får folk more eller irritere seg over klippet som de vil. Og så kan dere jo spekulere over følgende paradoks: Om vi antar at ignoransen er likelig fordelt i verden, er ikke det å si at utsagnene folk her i tråden kommer med om amerikanere "ekstrem uvitenhet" en slags sannsynliggjøring av filmklippets påstand om at amerikanere lider av det samme?

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...