Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for rygg øvelsene, funker de øvelsene man ligger på magen, med armene rett fram (en av måtene), å bare løfter overkroppen og armen opp?

7768171[/snapback]

Det funker på korsrygg, ja. Fordelen med den øvelsen er at den er lett å gjennomføre uten noe som helst utstyr, på samme måte som situps, pushups og kroppsvekt-knebøy ++.

 

Anbefaler å legge inn markløft i et rygg-program, ettersom dette er en øvelse som påvirker mange muskler.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Jeg er ikke av den typen som liker å breske meg halvnaken på nettet.

7804437[/snapback]

Om du satser mot atletich fitness må du nok regne med at det kommer til å ligge en del bilder av deg rundt forbi, om du når målet ditt da :p

Lenke til kommentar
Jeg er ikke av den typen som liker å breske meg halvnaken på nettet.

7804437[/snapback]

Om du satser mot atletich fitness må du nok regne med at det kommer til å ligge en del bilder av deg rundt forbi, om du når målet ditt da :p

7804469[/snapback]

Sant det, men det er enda noen år til ;)

 

Kan hende jeg KANSKJE legger ut et bilde etter jeg er ferdig med deff, men bare KANSKJE.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Ser flere som legger ut bilder av overkropp og har noen spørsmål rundt dette.

Har trent ei stund og fått ganske definert brystmuskulatur.

Tar baseøvelser og noen isolasjonsøvelser.

 

Hva slags isolasjonsøvelse® kan jeg ta for å definere HELE utsiden (også nederst) av muskelen?

Skulle helst hatt en øvelse som også tar godt innerst og oppover.

 

 

Vanskelig å forklare, men tar for det meste Skråbenk med manualer nå.

Blir litt ensformig for bryst :no:

Lenke til kommentar
Takk for svar  :)

 

 

Samme for meg hvilke øvelser bare det blir rett.

 

Har skråbenk akkurat nå, hva burde jeg supplere med?

Hva bruker du?  ;)

 

 

Om 3 uker går jeg over til Dips...

7820456[/snapback]

Jeg trener noe som likner på en 3-splitt. Den dagen bryst er involvert så tar jeg helst rundt 4 av disse øvelsene.

 

Skråbenk med manualer

Vanlig benkpress med stang

Enten skrå flyes med manualer, eller i maskin (maskinen på ntnui suger :()

Pullover

Crossover med kabler

 

Her er bryst-seksjonen på coopersguns' øvelsesarkiv, trykk på de forskjellige for å se videoer: http://www.coopersguns.com/videos/exercise...edia/pectorals/

 

Ikke glem de andre musklene heller, her har du en fullstendig oversikt: http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/

 

edit: Ikke "gå over" til dips alene, da vil jeg heller anbefale deg at du holder deg til skråbenk eller noe. Men dersom du har litt mer tid til rådighet anbefaler jeg at du prøver å få til minst 3 forskjellige øvelser på de store muskelgruppen (kanskje vanskelig om du kjører fullkroppsprogram). Lår, rygg, skuldre og bryst er ikke lett å trene godt dersom du ikke angriper dem på flere forskjellige måter.. Dette gjelder kanskje særlig mye for rygg og skuldre.

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

Dette er da meg. Front er tatt i går etter trening, og rygg ble tatt nå for 5 min siden. Hadde blitt bedre rett etter trening.

 

Dette kommer dere ikke til å tro. Jeg er snart 19 år og bare så vidt 60kg. Har forbrenning som tar stål og tungmetaller, så jeg har litt problemer med å legge på meg.

 

Kom gjerne med kommentarer, det motiverer ;)

post-28517-1170172222_thumb.jpg

post-28517-1170172242_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...