Gå til innhold

Dream Theater - verdens beste musikk?


loathsome

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke DT lenger, men de har hatt sine flotte stunder. For alt jeg vet kan det være at det nye albummet faktisk leverer, men at DT er verdens beste musikk er det kun et svar på: Nei.

 

De er teknisk flinke, men det krever veldig mye mer for å være et bra band, og DT mangler en del følelse, i mine øyne. Men selvfølgelig, de som liker det, liker det, og de som ikke liker det, liker det ikke. Og så er det de som syntes det er kjedelig, men helt greit til tider. Faller nok inn under den tredje der selv.

8497507[/snapback]

 

Jeg skjønner ikke dere som mener at DT ikke har føelse. Selvsagt har de noen partier med "sehvajegkan" men har du f.eks hørt/sett "The Spirit Carries On" fra SCORE dvd'en? Nydelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner ikke dere som mener at DT ikke har føelse. Selvsagt har de noen partier med "sehvajegkan" men har du f.eks hørt/sett "The Spirit Carries On" fra SCORE dvd'en? Nydelig.

8500933[/snapback]

For ikke å snakke om Hollow Years live @ budokan (HER).

Endret av Evil_Nerd
Lenke til kommentar

Virker slik. Ifølge wikipedia havnet hele sulamitten på diverse torrentsider i går. Fant den på oink for en halv time siden.

 

EDITH: Fant en feil i leaken. Fjerde sangen, The Dark Eternal Night, kutter etter 4:38. Den skal være 8:51 ifølge tracklistingen på wiki.

Endret av ponnikos
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...