Gå til innhold

Hopper du gjennom instanceportaler/før mounting?

Ja, gjør du?  

346 stemmer

1. 1. Ja, gjør du?

• Ja
      324
    • Nei
      22

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hopper over alt, inn og ut av former, for å avbryte spells, dismounting, inn og ut av hus (særlig bank og ah i if), instancer etc.

Henger igjen fra Super Mario til SNES tror jeg.

Evt. Super Frog til Amiga ^^

Good times :love:

Av og til når jeg hopper inn og ut av dyreformene mine, hopper jeg liksom litt i stolen også, for å hoppe med, om dere forstår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På en gaming session så hopper jeg ca 3000 ganger underbevist O.o

Det er sånn passelig skummelt det å tenke på hvor slitt SpaceBar kommer til å bli.

Skrevet
Hmm.. Tror psyken min hadde brutt sammen hvis taket på OG-bank hadde blitt avstengt. :p

7715406[/snapback]

hahhaha, ja eller vist dem hadde laget den glippen mellom AH og Banken i IF større, sånn at man ikke kunne hoppe over lengre.

Skrevet
spacetasten min er helt blankslitt og til og med ødelagt...så har måtte teipe den fast  :blush:

7721495[/snapback]

Flaut? :)

Liker ikke og raide så mye nå for tiden, pga jeg er balance nå og hoppinga til moonking er så tøff at jeg hoper selv om jeg caster, hele tiden! Så blir bare top15 på meg med dmg :/

Skrevet
Noen som skal hoppe gjennom The Dark Portal for første gang på Tirsdag her ? :D

7712666[/snapback]

Har øvet meg allerede.

7712832[/snapback]

Å herregud jeg lo. :!:

Menne ja, er en hopper :blush:

Skrevet
Noen som skal hoppe gjennom The Dark Portal for første gang på Tirsdag her ? :D

7712666[/snapback]

Har øvet meg allerede.

7712832[/snapback]

Hahahaha! :!:

Den satt! :thumbs:

Skrevet
Hopping er viktig for å holde seg i form.

7721950[/snapback]

Er egentlig synd at Blizzard ikke har utviklet noe spenst-greier for karakteren til folk... Bare tenk den spensten main-karakteren til en hopper har da :ph34r:

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

når det blir midtnatt, så skal jeg hoppe i mellom the Dark Portal (driter i om jeg bare er lvl 48 :p)

Skrevet

Vel, skulle gått ann å hoppe lengre/høyere om man hadde mer agility!

Største problemet er at jeg hopper alltid når jeg skal ned en bakke og lignende, og dermed tar jeg mer skade i fallet :p

Skrevet (endret)

Haha, evig bra avstemning :!: (Er ikke sakrasme heller). Ja jeg må alltid hoppe hver gang jeg instanceportaler og mounter. Hopper alltid hvis det passer, og enda litt til.

Edit: Kanskje det er fordi etter bunny-hopp nerfen i CS, så føles det bare fantastisk å kunne hoppe igjen :)

Endret av Scarface^
Skrevet

som caster hopper eg nesten aldri i fare for å dumme meg ut og interupte casting. som warrior hopper jeg nesten aldri heller, med mindre det er nødvendig (hoppe over kassene i vannet i AB osv) mens med roguen blir det litt tilfeldig hopping av ukjente grunner.

men i det siste har jeg er blitt en ufrivillig hopper. det er noe smuss med keyboardet mitt slik at det ofte kombinerer andre knappetrykk med spacebar, jeg trykker W også hopper den framover, jeg trykker enter også hopper den litt fornøyd og ofte ser chatten min slik ut: "L F pre ma de" xD hopping er min sykdom nå

• 3 uker senere...
Skrevet

Hihi. Nå bumper jeg en gammel tråd :)

Om jeg hadde vært male BE hadde jeg ikke hoppet en eneste gang. Om jeg måtte ha gått i 5 minutter for å komme rundt skulle jeg heller gjort det

:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...