Gå til innhold

Hopper du gjennom instanceportaler/før mounting?

Ja, gjør du?  

346 stemmer

1. 1. Ja, gjør du?

• Ja
      324
    • Nei
      22

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva er meningen med denne hoppe-galskapen egentlig? Jeg hopper også overalt. Hopper gjerne på stedet også. 100% Ja foreløpig. All bunny hoppers unite.

Endret av Bitex
Skrevet

Jeg hopper konstant. Jeg hopper før jeg mounter, når mounten er "ferdiglasta" og jeg hopper -med- mounten.

Har også en ekkel trang til å hoppe over hodet til folk som sitter.

Skrevet

Jeg generelt hopper....overalt.

Hopper når jeg tanker, hopper når jeg venter.

Beste tidsfordrivet erå hoppe på de hvite spot'sa på bjelkene på orgrimmar bank-taket.

Skrevet (endret)
Egentlig ikke så mye å skrive her. Jeg hopper gjennom instance-portaler, hopper når jeg kommer ut fra et hus og skal mounte.. og hoppet mellom dørene i Mega Man.

Er jeg alene, eller finnes det andre der ute?

7703005[/snapback]

haha tror det er et ganske vanelig WoW ritual de fleste gjør uten å tenke over det..

Hoppe rundt i sikksakk (bunny jumping), hoppe over folk, prøve å hoppe mellom "kløftene" i iron forge, hoppe og løpe i ring på taket på banken i ogrimar...

og sist men ikke minst, hoppe av mounten i lufta når du skal dissmounte... mange turer utenfor fjell hylla på lumbermill i AB på grunn av at jeg har misskalkulert dismountinga, eller hoppa for langt på bakken ned fra AB.. og havne midt i alliance zerg ;( priceless

Endret av Darkey
Skrevet (endret)

Eneste tiden jeg ikke hopper er vist jeg er afk eller sliten i hoppe-fingern.

Har også begynt med forsøk på wall-jumping diverse plasser runt om i IF menst jeg venter på å komme inn i AV, så akkurat nå ligger det 3 hakk over average.

Hopping må til både gjennom instance portals og når jeg går fra ''innendørs'' til ''utendørs'' for å mounte.

Hopping er 30% av spillet for min del, noe som sier litt i seg selv :whistle:

Edit: Hadde det ikke vert for Darkey hadde jeg glemt helt av dismounting i lufta, kan nesten ikke huske å ha gjort det på noen annen måte. :D

*kosepåmellomromstastensin*

Endret av Dewd
Skrevet

Hopper alltid jeg og.

Hopper når jeg mounter, sånn at mounten blir synlig halvveis gjennom svevet. Hopper når jeg Stealther. Hopper gjennom instanceportaler. Hopper når jeg tror jeg zoner på Zepps/båter. Hopper ut av hus. Hopper ned kanter (er ikke nok å bare falle ned). Hopper over alle ujevnheter når jeg rir.

Med druidene mine hoppet jeg ved hver Shapeshift :p

Skrevet (endret)

Jeg hopper inn i instancer og jeg hopper når castingbarn på mounten er nesten på fullt slik at jeg går på mounten i lufta. Hopper også når jeg rir rundt eller går ut av et hus med trapp.

Endret av Vaktmestern

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...