Gå til innhold

Hopper du gjennom instanceportaler/før mounting?

Ja, gjør du?  

346 stemmer

1. 1. Ja, gjør du?

• Ja
      324
    • Nei
      22

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hopper hele tiden. Er så kjedeligt å se charen min ikke hoppe, og helt umuligt å ikke trykke på hoppeknappen når man har tommelfingreren sin der(!).

EDIT: Jeg er kjent for å ødelegge instance runs fordi jeg hopper så mye. Ødelagt ti-talls DM runs pga jeg hoppet ut fra båten..

Endret av Vorpal
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte bytte tastatur jeg, space funket veldig dårlig etter ca 120 days played.

Spacen tasten var totalt blankslitt på den ene siden.

Skrevet

jeg hopper alltid gjennom portaler =P

og jeg hopper rett før jeg får mounten på meg =P

slik at jeg er i lufta når jeg kommer på.,

Skrevet
Dn første så meningsløse tråden ble plutselig.....vel, heller meningsløs.

Uansett, hopping gjør liksom gåing mye morsommere. hopper

spesielt mye gjennom instanceportaler. Hvi jeg ikke klarer det går jeg

tilbake. Pleier også å hoppe over småting som gjør at jeg kan bevege meg i en mer rett linje, nesten sånn "ikke tråkke på fortaus sprekkene" opplegg ^^

7703439[/snapback]

Samme her! Hoppa som regel mellom disse steinene inne i IF, men de er akkurat små nok til at jeg må gå et par skritt tilbake hver 5. stein eller noe. Argh.

Hopper når jeg mounter, hopper også når jeg dismounter, dotter, buffer o.l :)

7704257[/snapback]

!! Har vel hendt jeg har brukt 30 min bare sosing i IF med hopping langs linjene, epic muont dekker fra hjørne til hjørne i 2x2 steiner, vanlig mount dekker ca 2x1 fra hjørne til hjørne!

og man SKAL hoppe når man bruker instant spells som fireblast, shield, shadowburn, diverse dots osv!

Skrevet

Prøver å skjerpe meg og ikke hoppe så mye når det ikke er noe vits. Men løper gjerne rundt og hopper som en tulling hvis det er noe jeg venter på. F.eks. når jeg venter på deeprun tram, pleier jeg å hoppe fra den ene tønna til den andre i midte av perrongen der.

Hoppe over "IF-gapen" med mount er jo også en klassiker. Særlig med vanlig mount. Gir litt Evil-Kneivel stemning, hehe.

En av all-time-favorittene er å ride ned en skråning i BG, hoppe->dismount->arcane shot in your face->lande. Whee! :roll:

Skrevet

Takk, Psilocybe, for denne tråden. Nå har vi hoppere et brorskap. Jeg trodde jeg var ensom hopper.

109:8 sier jo sitt! Det var det som mangla i Gears of War..kunne ikke hoppe. Mao, uspillbart.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Hva er vitsen med å hoppe før du mounter? :hmm: Da blir jo castingen avbrutt.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Nei, hvis du timer det skikkelig, er du i luften akkurat når castingen er ferdig, og er mounted på vei ned. :)

7705327[/snapback]

Ah, slik ja. Tenkte at du hoppet før du begynte castingen eller noe sånt.

Skrevet

Jeg hopper bortimot hele tiden, unntagen når jeg står i OG og idler.

Hoppet i rundt 3 minutter når jeg tanket Garr for en gooood stund siden, kjeda meg :(

Skrevet

Som night-elf føler jeg en trang til å hoppe konstant, og pleier ofte å sette nye rekorder for hvor mange saloter jeg klarer etter hverandre, da spesielt når jeg kjeder meg. Har også utviklet en liten teknikk for å klare flest mulig saltoer på rad :p . Utrolig hva man finner på når man kjeder seg i raids :!:

Skrevet
Som night-elf føler jeg en trang til å hoppe konstant, og pleier ofte å sette nye rekorder for hvor mange saloter jeg klarer etter hverandre, da spesielt når jeg kjeder meg. Har også utviklet en liten teknikk for å klare flest mulig saltoer på rad  :p . Utrolig hva man finner på når man kjeder seg i raids  :!:

7705482[/snapback]

Har en rekord på 23 nå :) Brukte to timer i IF og gjorde ingen ting :!:

Skrevet

Er selvsagt bunnyjumper, men når det gjelder instance-portaler har jeg alltid vært avhengig av å blinke inn. Begynte vel da jeg først fikk spellen og ville briefe med den, men etterhvert er det bare en vane/besettelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...