Gå til innhold

Apple Iphone? tror du det blir noe?


monti

Anbefalte innlegg

apple har jo kommet med iphone..har lest litt om den, å skjønner ikke poenge så veldig godt.

 

det er en mobiltelefon med mp3-spiller. det har jo ca alle! den har touch-screen, å det er bare tungvindt hvis du skal skrive mld fort, å tenk hvor fort den skjermen blir full av fingeravtrykk å fett! ææsj... jeg tror ikke at den telefonen kommer til å bli noe skusess. :thumbdown:

 

 

eller hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den kommer nok til å bli en hit, ja.....alle skal jo han sånn fancy design, vet du... :D

 

Men jeg kommer nok ikke til å kjøpe den. Hadde den hatt innebygd GPS, så skulle jeg seriøst vurdert den, men når den ikke engang, så er det helt uinteressant. Da kjøper jeg nok heller en iPaq hw6915, for den har nemlig "alt"....

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

tror nok de må sette ned prisen med noen høvdinger for at denne skal bli et allemannseie som dere skriver her...

Funksjonene i telefonen er de samme som i mange andre telefoner, bare vist fram på en annen måte.

Og at du ikke kan installere egne programmer på den trekker veldig ned.

3G er ikke noe jeg har bruk for forelopig, men så har jkeg aldri hatt det heller... Men en telefon i den prisklassen burde ha hatt det...

Den kan heller ikke åpne Office dokumenter som er et veldig stort minus, og den kan heller ikke koble seg opp mot en exchange e-post server, slik at jeg ikke får lest mail... veldig minus.

Dette er en telefon som ivvertfall bedrifter ikke kommer til å se noe serlig på.

 

Apple har laget en fin telefon, med mange muligheter, men den mangler litt som kunne ha gjort denne telefonen til en suksess, men det er også apples første telefon, og framover vil vi kanskje se forbedringer.

 

Nå har jo også Nokia sagt at de skal ta opp kampen med iPhone, og da tror jeg at de vil lage et produkt som egner seg ivvertfall bedre til det jeg er ute etter.

 

Og det med bare skjermen er jo litt fett, men de er jo ikke de første med det... SE p910 kunne man ta av "tastaturet" og bare trykke på skjermen, men iPhone skulle hatt et slikt tastatur, som man kunne velge om man ville ha på eller ikke.

 

Vil også legge til at batteriet ikke kan taes ut, så du kan ikke ha et ekstra batteri, og skjer det noe, så må telefonen sendes inn, noe som ikke kommer til å bli billig.

 

Jeg kommer ivvertfall ikke til å skaffe meg en iPhone med det første...

Lenke til kommentar

Tenk deg denne telefonen om noen måneder da! FULL av riper :( Dessuten tror jeg den blir for brei og til være noe digg. Og tenk på alle fett merkene. Til slutt tipper jeg denne telefonen blir et irritasjonsmoment. Fettmerker som skal tørkes av hele tiden og et tonn med riper. Lykke til alle som vil ha den :whistle:

Lenke til kommentar

Ville ikke hatt denne telefonen om jeg fikk den gratis. Sikker på at den er helt avlegs når den først kommer. Da har vi mobiler med GPS til en langt billigere penge. Tipper denne blir ern fiasko. Den har alt for mange viktige mangler selv i dag, for ikke å snakke om når den kommer om et års tid. :!:

Lenke til kommentar

Jeg kommer i hvert fall til å trykke på Kjøp nå! knappen med engang den kommer ut :) Litt dumt at det er litt lenge til den kommer ut. Håper vi ser noen bomber fra Nokia og SE også.

 

Ser at det er flere som savner 3G. Personlig kunne jeg ikke ha brydd meg mindre om 3G. Jeg bor i en storby der det er stor tilgang på WiFi. Fastfood kjeder, hoteller, resturanter, togstasjoner, flysplass, kontorer, og ikke minst hjemme hos meg.

 

Idag bruker jeg iSync for å sync'e min SE W800i mot min MB (iCal og adressebok) også bruker jeg BluePhoneElite for å motta meldinger og ringe fra maskinen. Programmet koster penger men det er verdt det. Det blir spennende å se om det kommer BluePhoneElite lignende app fra Apple. Jeg gleder meg til å se min iPhone sync'e som en drøm opp mot macen. Overføre bilder, musikk, avtaler, kontakter på et blunk.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor andre produsenter som SE ikke har klart å løse det. De har jo hatt ganske god tid på seg. Selv har jeg SE W800i men er også ganske kjent med W810i, K600 og K510i (familie medlemmer) Jeg må si at jeg er litt skuffet over programmet som følger med for å overføre musikk og andre filer. Det går litt for tregt.

 

Som sagt; Jeg kommer i hvert fall til å trykke på Kjøp nå! knappen med engang iPhone kommer ut med mindre det kommer noe fra SE eller Nokia som topper iPhone's egenskaper og specs men det tviler jeg på.

Endret av euroshopper
Lenke til kommentar
de kan jo ha brukt et ripebestandig materiale for alt vi vet da. dere burde ikke være så raske med å kritisere den før dere i det hele tatt har prøvd den.

7704391[/snapback]

 

Hva slags materiale skal dette være da? Når INGEN mobiler til dags dato (utenom svindyr nokia modell med safir glass) har det? Hvis apple skulle lage et glass som ikke blei ripete, så ville det koste masse masse for forbrukreren og dermed vil hele driten bli for dyr.

 

Spår denne til en fiasko uten like! Sikkert mange som vil ha fordi den ser tøff ut, men det vil gi seg fort. dessuten så er nokia og sony ericsson for etablert til at en ny mobil telefon kan slå ann.

 

Og egentlig... Vil noen har apple som mobil? GRØSS!

Lenke til kommentar

Altså nå må dere tenke på at Apple ikke har noe erfaringer fra mobiler fra før av, og iPhone er den første telefonen fra dem. Selvfølgelig kan ikke alt være perfekt! Jeg vurderer å skaffe meg iPhone selv, men jeg tipper på at Apple kommer med en iPhone Nano eller Mini ;) Da snakker vi sikkert om priser som mennesker med rødt blod har råd til :) Dere kan nok ikke dømme produktet uten å ha vært borti den.

Lenke til kommentar
de kan jo ha brukt et ripebestandig materiale for alt vi vet da. dere burde ikke være så raske med å kritisere den før dere i det hele tatt har prøvd den.

7704391[/snapback]

 

Hva slags materiale skal dette være da? Når INGEN mobiler til dags dato (utenom svindyr nokia modell med safir glass) har det? Hvis apple skulle lage et glass som ikke blei ripete, så ville det koste masse masse for forbrukreren og dermed vil hele driten bli for dyr.

 

Spår denne til en fiasko uten like! Sikkert mange som vil ha fordi den ser tøff ut, men det vil gi seg fort. dessuten så er nokia og sony ericsson for etablert til at en ny mobil telefon kan slå ann.

 

Og egentlig... Vil noen har apple som mobil? GRØSS!

7705179[/snapback]

 

Ja stemmer det.. Apple sine produkter er jo kjent for å være dårlig.. :roll: Give me a break! :whistle:

Lenke til kommentar
de kan jo ha brukt et ripebestandig materiale for alt vi vet da. dere burde ikke være så raske med å kritisere den før dere i det hele tatt har prøvd den.

7704391[/snapback]

 

Hva slags materiale skal dette være da? Når INGEN mobiler til dags dato (utenom svindyr nokia modell med safir glass) har det? Hvis apple skulle lage et glass som ikke blei ripete, så ville det koste masse masse for forbrukreren og dermed vil hele driten bli for dyr.

 

Spår denne til en fiasko uten like! Sikkert mange som vil ha fordi den ser tøff ut, men det vil gi seg fort. dessuten så er nokia og sony ericsson for etablert til at en ny mobil telefon kan slå ann.

 

Og egentlig... Vil noen har apple som mobil? GRØSS!

7705179[/snapback]

 

Ja stemmer det.. Apple sine produkter er jo kjent for å være dårlig.. :roll: Give me a break! :whistle:

7705597[/snapback]

 

Der sa du det selv :) Apple sine produkter er jo kjent for å være dårlig.

Lenke til kommentar
Den kommer nok til å selge som hakka møkk. Og om et par år kommer alle til å hevde at det var Apple som oppfant mobiltelefonen ;) Omtrent på samme måte som veldig mange i dag tror Apple oppfant MP3-spillere.

7702737[/snapback]

Er redd for det jeg også!

Jeg er ikke like begeistret for apple, etter iPod, og alle mac'ene (som jeg personelig synes er en smule overpriset)..

Når man sier man har fått seg ny mp3-spiller, og alle spør hvordan iPod det er. Da er det noe feil...

Da jeg sa jeg hadde fått en Sandisk Sansa e260, spurte de hvilke iPod det var :no:

Men håper Sony Ericsson, Nokia og de andre store telefon-produsentene klarer å konkurere med Apple.

Lenke til kommentar
de kan jo ha brukt et ripebestandig materiale for alt vi vet da. dere burde ikke være så raske med å kritisere den før dere i det hele tatt har prøvd den.

7704391[/snapback]

 

Hva slags materiale skal dette være da? Når INGEN mobiler til dags dato (utenom svindyr nokia modell med safir glass) har det? Hvis apple skulle lage et glass som ikke blei ripete, så ville det koste masse masse for forbrukreren og dermed vil hele driten bli for dyr.

 

Spår denne til en fiasko uten like! Sikkert mange som vil ha fordi den ser tøff ut, men det vil gi seg fort. dessuten så er nokia og sony ericsson for etablert til at en ny mobil telefon kan slå ann.

 

Og egentlig... Vil noen har apple som mobil? GRØSS!

7705179[/snapback]

 

Hehe.. nei siden ingen andre har kommet på det så er det jo ingen sjans for at Apple kan ha funnet på det.

Etter det jeg har lest så føles overflaten på skjermen litt gummiaktig.

Og jeg tror ikke du skal sammenligne touchskjermer som andre mobil produsenter har kommet med tidligere.

Dette er en ny type.

 

Og du prater om mange som sikkert vil ha den bare pga den ser tøff ut?

Nokia blant annet spyr jo ut like modeller hvor det kun er utseende som er forskjellig.

Det er vell ingen nyhet at en del personer handler både mobiler og annet mye pga design??

Lenke til kommentar
de kan jo ha brukt et ripebestandig materiale for alt vi vet da. dere burde ikke være så raske med å kritisere den før dere i det hele tatt har prøvd den.

7704391[/snapback]

 

Hva slags materiale skal dette være da? Når INGEN mobiler til dags dato (utenom svindyr nokia modell med safir glass) har det? Hvis apple skulle lage et glass som ikke blei ripete, så ville det koste masse masse for forbrukreren og dermed vil hele driten bli for dyr.

 

Spår denne til en fiasko uten like! Sikkert mange som vil ha fordi den ser tøff ut, men det vil gi seg fort. dessuten så er nokia og sony ericsson for etablert til at en ny mobil telefon kan slå ann.

 

Og egentlig... Vil noen har apple som mobil? GRØSS!

7705179[/snapback]

 

Ja stemmer det.. Apple sine produkter er jo kjent for å være dårlig.. :roll: Give me a break! :whistle:

7705597[/snapback]

 

Der sa du det selv :) Apple sine produkter er jo kjent for å være dårlig.

7705659[/snapback]

 

Det var jo ikke ironisk ment :roll:

Lenke til kommentar
Tenk deg denne telefonen om noen måneder da! FULL av riper :( Dessuten tror jeg den blir for brei og til være noe digg. Og tenk på alle fett merkene. Til slutt tipper jeg denne telefonen blir et irritasjonsmoment. Fettmerker som skal tørkes av hele tiden og et tonn med riper. Lykke til alle som vil ha den  :whistle:

7704366[/snapback]

 

Går utifra du har lest VG sin sniktitt... Skjermen blir nok ikke ripete med det første nei ;)

Lenke til kommentar
Tenk deg denne telefonen om noen måneder da! FULL av riper :(
Det er en antagelse. I tillegg er det helt avhengig av hvordan du behandler telefonen.

 

Dessuten tror jeg den blir for brei og til være noe digg.
Det er veldig individuelt hva som er for bred. Noen vil synes det, andre ikke. Men det er bedre med en bred telefon enn en tykk telefon.

 

Og tenk på alle fett merkene. Til slutt tipper jeg denne telefonen blir et irritasjonsmoment.
Det var det samme med ipod nano 1.0, og den har som kjent solgt et par eksemplarer. Jeg tipper denne teleofonen blir en salgssuksess.

 

Lykke til alle som vil ha den  :whistle:

Takk!

 

 

Uansett er det bra med mer konkurranse på det norske mobilmarkedet, spesielt etter BQS forsvant.

Lenke til kommentar

Jeg forandrer mening om iphone sånn ca hver dag. For eksempel i denne filmen på youtube snakker hun dama i begynnelsen thank you bla bla... an iphone - an ipod, a cellphone and a portable internett all in a little lightweight packadge. Det er jo det jeg har i min Nokia nå. Har mp3 spiller i min mobil som funker som bare det. Er egentlig ikke noe nytt med den bortsett fra Touchscreen som er på en måte tingen som skal selge iphone, som man kan se i denne

Jeg er litt skeptisk til å ha touchscreen pga det som ble sagt før, riper, fingeravtrykk (irriterende). Men det er jo på den måten man får utnyttet plassen der tastene er til vanlig til å ha et større skjerm.

Endret av prostoman
Lenke til kommentar
Tenk deg denne telefonen om noen måneder da! FULL av riper :( Dessuten tror jeg den blir for brei og til være noe digg. Og tenk på alle fett merkene. Til slutt tipper jeg denne telefonen blir et irritasjonsmoment. Fettmerker som skal tørkes av hele tiden og et tonn med riper. Lykke til alle som vil ha den  :whistle:

7704366[/snapback]

 

Går utifra du har lest VG sin sniktitt... Skjermen blir nok ikke ripete med det første nei ;)

7706278[/snapback]

 

Hvordan veit du at den ikke blir ripete da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...