Gå til innhold

Apple Iphone? tror du det blir noe?


monti

Anbefalte innlegg

Tenk deg denne telefonen om noen måneder da! FULL av riper :( Dessuten tror jeg den blir for brei og til være noe digg. Og tenk på alle fett merkene. Til slutt tipper jeg denne telefonen blir et irritasjonsmoment. Fettmerker som skal tørkes av hele tiden og et tonn med riper. Lykke til alle som vil ha den  :whistle:

7704366[/snapback]

 

Følg med a!! Apple har brukt en skjerm som gjør at det ikke blir fett merker på skjermen og for alt vi vet, de kan ha sjerpa seg med ripingen fra nanon. Til slutt vil jeg si at jeg skulle ønske den var litt billigere, fordi da hadde jeg kjøpt den!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Les her: http://www.itavisen.no/php/art.php?id=364708

 

Enda en grunn til å IKKE velge denne telefonen. Hvem gidder å ha en telefon som bare kan kjøres MAC programvare på. Hva kan du velge i da da? MAC har jo bare design og bildebehadlings programm som er verdt å bruke. Kjøp heller symbian og få alt :)

7724745[/snapback]

 

 

Jeg er helt enig, hvem gidder. Du må nesten tenke over hvor mye du har brukt for en iphone da! :hmm:

Gjør som Xdim sier, kjøp dere en symbian å få alt! :thumbup:

Lenke til kommentar

http://uk.gizmodo.com/2007/01/15/apple_iph...ost_595660.html

 

The Apple iPhone is going to dent your bank account a bit more than expected. The 4GB model will come in at a shade under £600 while the 8GB could be as much as £660 according to some early, pre-order prices on Amazon Germany [thanks Jan]. This compares to approximately £255 and £306 in the US.

 

When you’re finished choking you might also want to consider some of the other things that are taking the shine of the latest ‘hot’ mobile phone. Most of these are confirmed, while others fall into the ‘maybe’ category.

 

- The iPhone will be 3G when it arrives in Europe but it will not arrive for a year – not the end of 2007 as expected.

 

- It will be a closed device and will only run software released by Apple.

 

- It will use Apple’s DRM software FairPlay which, ironically, no one thinks is fair, at all. This will help tie people into bought music from iTunes, unless they opt to play DRM-free MP3s.

 

- Apple could win the right to use the iPhone name in Europe, thanks to a loophole says Outlaw.com.

 

Jaja, over et år til vi faktisk får se en iPhone her til lands til salgs med andre ord. Tror jeg dropper iPhone foreløpig gitt.

Endret av bidz
Lenke til kommentar
Tenk deg denne telefonen om noen måneder da! FULL av riper :( Dessuten tror jeg den blir for brei og til være noe digg. Og tenk på alle fett merkene. Til slutt tipper jeg denne telefonen blir et irritasjonsmoment. Fettmerker som skal tørkes av hele tiden og et tonn med riper. Lykke til alle som vil ha den  :whistle:

7704366[/snapback]

 

Følg med a!! Apple har brukt en skjerm som gjør at det ikke blir fett merker på skjermen og for alt vi vet, de kan ha sjerpa seg med ripingen fra nanon. Til slutt vil jeg si at jeg skulle ønske den var litt billigere, fordi da hadde jeg kjøpt den!

7725859[/snapback]

 

Følg med litt selv da. Det finnes ikke noe materiale som ikke fett setter seg på desverre. Hvertfall ikke som er gjennomsiktig. Se på en Nintendo DS eller PSP hvor jævla fettete og fæl de er. Nemlig!

Lenke til kommentar
Følg med litt selv da. Det finnes ikke noe materiale som ikke fett setter seg på desverre. Hvertfall ikke som er gjennomsiktig. Se på en Nintendo DS eller PSP hvor jævla fettete og fæl de er. Nemlig!

7728281[/snapback]

 

Jeg sitter her med en IBM R51 og tar overalt på skjermen, og jeg ser ingen fettmerker. :nei:

 

Uansett virker det som en fancy, men lite praktisk måte.

 

Prøv å trykke på en telefon med helt flate taster som ligger i plan med dekslet som f.eks. Samsung X820. Tastene er store, men de er et mareritt i praksis.

Lenke til kommentar

nokia, (sony) ericsson osv har laget telefoner lenge, apple prøver seg for første gang. nokia, (sony) ericsson osv har streva med litt av hvert, hvorfor tror så mange at det bare blir piece of cake for apple?

 

den som overlever hypen får se...

Endret av barx
Lenke til kommentar
Jeg tror Iphone komme rtil å selge bra, bare folk får sett på den ordentlig  :thumbup: 

Fant en video som er verdt å se på,  det siste der synes jeg var litt kult :w00t:

7728400[/snapback]

Ah, den var på dagbladet også, så den flere ganger, ganske bra brukergrensesnitt utifra det jeg ser i den filmen.

 

Edit: Kommer den til USA mye tidligere enn til Europa?

Endret av prostoman
Lenke til kommentar
eg skal i hvertfall ha meg en... lett.. lyst til og bestille fra usa, mne vet ikke om dette blir så bra da.. har i hvertfall stor tillit til apple, så dette tror eg blir bra;)

7732816[/snapback]

 

Det går nok greit det, så lenge du tegner et abn på 2 år i USA ;)

Endret av ZyberZone
Lenke til kommentar

iPhone er kanskje litt for kostbar til å bli en stor suksess.

 

Om de derimot slipper en iPhone Nano eller noe slikt, uten stor harddisk, enorm skjerm og slikt, begynner vi kanskje å snakke braksuksess. :p

Lenke til kommentar
Tenk deg denne telefonen om noen måneder da! FULL av riper :( Dessuten tror jeg den blir for brei og til være noe digg. Og tenk på alle fett merkene. Til slutt tipper jeg denne telefonen blir et irritasjonsmoment. Fettmerker som skal tørkes av hele tiden og et tonn med riper. Lykke til alle som vil ha den  :whistle:

7704366[/snapback]

 

Følg med a!! Apple har brukt en skjerm som gjør at det ikke blir fett merker på skjermen og for alt vi vet, de kan ha sjerpa seg med ripingen fra nanon. Til slutt vil jeg si at jeg skulle ønske den var litt billigere, fordi da hadde jeg kjøpt den!

7725859[/snapback]

 

Følg med litt selv da. Det finnes ikke noe materiale som ikke fett setter seg på desverre. Hvertfall ikke som er gjennomsiktig. Se på en Nintendo DS eller PSP hvor jævla fettete og fæl de er. Nemlig!

7728281[/snapback]

 

På tide å ligge fett & ripe temaet hjemme? Kommer ingen vei :p

Lenke til kommentar
Tenk deg denne telefonen om noen måneder da! FULL av riper :( Dessuten tror jeg den blir for brei og til være noe digg. Og tenk på alle fett merkene. Til slutt tipper jeg denne telefonen blir et irritasjonsmoment. Fettmerker som skal tørkes av hele tiden og et tonn med riper. Lykke til alle som vil ha den  :whistle:

7704366[/snapback]

 

Følg med a!! Apple har brukt en skjerm som gjør at det ikke blir fett merker på skjermen og for alt vi vet, de kan ha sjerpa seg med ripingen fra nanon. Til slutt vil jeg si at jeg skulle ønske den var litt billigere, fordi da hadde jeg kjøpt den!

7725859[/snapback]

 

Følg med litt selv da. Det finnes ikke noe materiale som ikke fett setter seg på desverre. Hvertfall ikke som er gjennomsiktig. Se på en Nintendo DS eller PSP hvor jævla fettete og fæl de er. Nemlig!

7728281[/snapback]

 

På tide å ligge fett & ripe temaet hjemme? Kommer ingen vei :p

7733230[/snapback]

 

Vi får se når den kommer ut ;)

Lenke til kommentar
iPhone er kanskje litt for kostbar til å bli en stor suksess.

Vi vet ennå ikke hva den vil koste (men antagelig mer enn en "vanlig telefon"). Vil dette bety at dyre telefoner (P800-P990, Nokias N serie, HTC/Qtek osv) ikke er suksesser?

 

Jeg tror den kommer til å bli en stor suksess :)

Lenke til kommentar

Tror telefonen vil bli en liten suksess blant fjortissene med for mye penger. Kom en inn i klassen min forrige uke som gledet seg så enormt til iPhone, siden den var så bra. Den var så mye bedre enn min (N73).

 

Det kuleste var det at skjermen tiltet hvis man snudde telefonen.

 

Tja, jeg har bedre kamera, 3G, infrarød, mulighet for maaaange programmer og jeg kan også vise film i fullskjerm (noe hun tydeligvis mente iPhone var alene om).

 

Jeg bare sukket oppgitt og sa at jeg hvertfall hadde et fysisk tastatur før jeg lot henne sitte alene med sine fantastiske tanker om iPhone.

Lenke til kommentar
Tror telefonen vil bli en liten suksess blant fjortissene med for mye penger. Kom en inn i klassen min forrige uke som gledet seg så enormt til iPhone, siden den var så bra. Den var så mye bedre enn min (N73).

 

Hvis du ser på alle videoer på youtube, så har man inntryk at det er ikke bare fjortiser som er hyper over iPhonen. Du kan ikke trekke konklusjoner om alderen bare av å se på kompisen din.

 

Ut ifra media som nyheter på TV med de forskjellige interview og blant annet youtube der man kan se hvormye folk det var som stormet de iphone messene, så ser det ut som iphone kommer til å ha mange kunder i USA områder.

Endret av prostoman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...