Gå til innhold

problemer med 40.41-drivere til GeF4-go...


krister461

Anbefalte innlegg

jeg la inn 40.41-driverne fra http://www.envynews.com/d-force/drivers.html på min i8200 for noen dager siden, og var veldig fornøyd med at jeg gikk opp 300 poeng på 3dmark...

 

...men skuffelsen var stor når jeg plutselig kunne se igjennom vegger på cs...jeg måtte da rulle driverne tilbake til 28.35(de eneste dell har lagt ut) ...

 

er det noen som har lignende problem? eventuelt noen som vet om andre plasser jeg kan finne nyere drivere til kortet mitt?

 

vh

krister

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hent ned siste versjon fra Nvidia. Pakk opp filene (ikke installer) og overskriv filen nv4_disp.nfo fra de nye driverene med den fra 40.41 driverene. Oppdatere driverene deretter manuelt og pek til katalogen der du pakket opp den nyeste versjonen.

 

Hvis ønsker enda ferskere drivere kan du jo laste ned en betaversjon fra http://www.guru3d.com og benytte samme fremgangsmåte som over.

 

Kan forresten anbefale dell sitt eget forum for spørsmål...

Lenke til kommentar

og dette funker på go-kortene? synes det hører litt skummelt ut jeg...

 

jeg vet om dell sitt forum...men jeg synes dette er litt mer ryddig og behagelig å bruke!=)

 

vh

krister

 

edit: jeg fant forresten 40.72 drivere til Gef4Go på linken du ga...men disse hadde samme problem med cs...kanskje det er en grunn til at dell bare har gitt ut 28.35...

 

[ Denne Melding var redigert av: krister461 på 2002-11-26 22:31 ]

Lenke til kommentar

Alle Detonator v40x har generelt sett store problemer med OpenGL unfortunately. Det samma gjelder for oss med "normale" GF4's - i Ti4000-serien. Det er bare å vente og håpe på drivere som er relativt bøggfrie og som samtidig klarer å utnytte den enda ganske så potente GF4-brikken skikkelig. Er ytterst frustrerande å sitte på god hw som ikke yter det den kan :sad:

 

For Half-Life baserte spill er det nok bedre å benytte noen av de eldre pre 40x-detonatorene pga bedre OpenGL.

 

Slit videre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...