Gå til innhold

Husker ikke et gammelt DOS spill!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Kom til å tenke på et spill jeg spilte på den første pcen min i 19?? åra, det var som Winter-games men det var mye forkjellig, Snøball kasting, og slik som var min favoritt, at du satt i en ring, med gaffel, etc, og skulle vinne et race med å stikke hull på andres og slik. Og i menyen (der du valgte hva du ville) Skulle man styre en mann på ski inn til et skilt!

Noen som vet om hvem spill jeg tenker på?

PS: Var det meste innen skisport!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok 2 til:

1. Det er et motorsykkel spell i 2d, hvor du bare svingte.

2. Det var Need for Speed i 2d, som du fikk purk etter deg og slik!

HÅPER dere kan hjelpe!

Skrevet

ok

1. Du fikk en lilla hvit blå motorsykkel, i 2d skulle du bare styre, og du kunne krasje i trær.

2. Det var da NFS, men i 2d, du har bare speil, speedometer, etc, så ska du kjøre langs fjell kanter, om ikke gress sletter på en vei, så må du svinge unna alle bilene. Så kommer purker :p som kjører etter deg.

Skrevet (endret)

2: Det er nok ikke NFS nei, høres mer ut som Test Drive:

td1_1.jpg

This mix of racing simulation and arcade game consists of driving a choice of 5 sports cars on a mountain strip at the fastest speed possible without getting caught by the cops. To avoid them, use your radar detector -- or just try to outrun them if they spot you. Manual stickshift only, so make sure you don't redline or you'll blow your engine.
Endret av rulleguru
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...