Gå til innhold

Er grim batol svensk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann.

 

2 kompiser skal absolutt mene att Grim Batol er en svensk server som står i svergie. Men er ikke alle serverene for europa plassert i paris? Eller finst det none i svergie, noen i danmark, england, tyskland osv?

7692292[/snapback]

 

hehe, samme feil i sverige 2ganger, nice xD

 

men alle serverene ligger i paris... xD

Lenke til kommentar
Oh FFS, slutt me de wannebe politi etterforskingen, du ødelegger argumentasjonen min, den står i sverige.

7692735[/snapback]

Du har jo ikke gikk noen argumenter i det hele tatt. Hele posten er jo spamma av 10 årige folk som ikke tør å innrømme feil. I følge WoWwiki (Som er veldig sikkert riktig) så er alle servere enten i Frankfurt, Hamburg eller Paris.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Serverene er plasert i forskjellige serverparker av praktiske grunner, men fra et større geografisk synspunkt står de alle mest sansynelig på samme sted.

 

Clarifying Euro Servers

 

With the recent announcement of TeliaSonera handling WoW in Europe, site visitor Paladia decided to investigate further regarding servers being based in Stockholm, Sweden. After getting in touch with TeliaSonera, he was eventually pointed to the Blizzard Europe team. He managed to get some clarification on the server locations and they have confirmed that the WoW servers will solely be based in Paris with TeliaSonera handling the connectivity. So for Swedish fans who thought they would get some nice local connectivity, I'm afraid you're out of luck.

 

Servere i Sverige, hvor i alle dager har dere det ifra? Kilder, plxplx.

Endret av Jonas
Lenke til kommentar

Grim Batol, og hele resten av Battle Group 8 er, som BadBeer sier, plassert i Hamburg. Men jeg har hørt noe snakk om at de ligger i Sverige, men har per nå ingen linker. Det kan ikke være mulig at de ble flyttet fra Sverige til Tyskland?

 

Edit: etter å he lest litt mer nøye, finner jeg ut at

Hamburg: new data center launched on 06/04/2006
Mulig at den lå i Sverige før det? Endret av Dauemannen
Lenke til kommentar
Heisann.

 

2 kompiser skal absolutt mene att Grim Batol er en svensk server som står i svergie. Men er ikke alle serverene for europa plassert i paris? Eller finst det none i svergie, noen i danmark, england, tyskland osv?

7692292[/snapback]

 

 

vist dere er gla i svensker så kom på outland.. sikker 75% svensker der..

 

 

og nei jeg har ikke noe imot de, så lenge de ikke spammer svensk i div chat channels.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...