Gå til innhold

Tur til Gran Canaria i feb. Når besiller jeg billig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

synest egentlig denne siden er bedre, ikke så mange valg alternativer og rote seg bort i

 

http://www.altomreiser.no/restplasser/?ord...=1&dep=0&dest=0

 

 

du bør vente til 1 uke før avreise ihvertfall. man kan også vente til et par dager flr hvis man her mulighet og være flexibel. priser kan fort dette en tusenlapp den siste uka. men allt kommer jo ann på, eneste som er sikkert er at det alltids er turer til gran canaria

 

 

 

hvordan er klimaet der nede i februar? går det ann og bade? varmt i lufta?

 

planlegger tur selv, står imellom canari øyene og egypt. tror det er varmere i egypt :hmm: ihvertfall i havet?

Lenke til kommentar

det virker da flott... men søkte rundt etter restplasser fant dette his saga

 

Vår billigste form for innkvartering. Du bor på et hotell av meget enkel standard, dusj og toalett kan være felles for to eller flere rom. Innkvarteringen er normalt i et dobbeltrom, men et soverom i en større leilighet kan også forekomme. Hvis ikke noe annet står spesifisert på reisebeviset kan det hende at du må dele rom eller leilighet med en eller flere personer. Måltider, rengjøring og oppvask er ikke inkludert. Begrenset guideservice.

Før avreise kan vi ikke bekrefte hvilket hotell eller reisemål du skal bo på, og i løpet av ferien kan det forekomme at du må bytte hotell. Ved bestilling av flere rom kan vi ikke garantere at alle er på samme hotell eller reisemål.

 

 

ser litt for meg et romm med 10 senger og felles bad og dursj. virker litt skummelt :cry:

Lenke til kommentar
Er i akkurat samme situasjon, skal også med dama til Gran Canaria i februar. Har planlagt å reise til Puerto Rico - hvor skal dere? :)

 

sjekk på www.restplass.no ;)

7739959[/snapback]

Husker ikke hva byen heter, men skal besøke en kompis som jobber der nede...

 

synest egentlig denne siden er bedre, ikke så mange valg alternativer og rote seg bort i

 

http://www.altomreiser.no/restplasser/?ord...=1&dep=0&dest=0

 

 

du bør vente til 1 uke før avreise ihvertfall.  man kan også vente til et par dager flr hvis man her mulighet og være flexibel. priser kan fort dette en tusenlapp den siste uka. men allt kommer jo ann på, eneste som er sikkert er at det alltids er turer til gran canaria

 

 

 

hvordan er klimaet der nede i februar? går det ann og bade? varmt i lufta?

 

planlegger tur selv, står imellom canari øyene og egypt. tror det er varmere i egypt :hmm:  ihvertfall i havet?

7740928[/snapback]

Takk for en veldig nyttig link og lykke til, personlig ville jeg heller dratt til egypt, for meg virker det som en mer spennende plass en GC. Jeg skal til GC for å besøke en kompis og ta med meg dama til sol, strand og vann :cool:

 

Var på GC, Puerto Rico i januar i fjor. 22-28 grader på dagtid, like under 20 på kvelden. Rundt 20 grader i vannet. Betalte 1495kr for ei uke. Hotell + fly. :)

7740954[/snapback]

Hmmm... Hørtes ut som en forlokkende pris, husker du når du bestilte? var det mange dagene i forveien? Og hvilket selskap var det?

 

Når man resiser uspesifisert til Gran Canaria, kan man ende opp i hvilken som helst by da - eller kan man spesifisere det til feks. Puerto Rico? :)

7741274[/snapback]

Lurer VELDIG på dette selv, siden jeg skal besøke en kompis er det ikke ett fett hvor jeg havner....

 

Solfaktor er en søkemotor som søker gjennom de store turopertørene i Norge. Anbefales!

7741283[/snapback]

Meget bra url... Takk

 

 

Noen som vet når det er vinterferie, sikkert litt dyrer da. Pleier ikke vinterferien å være i februar?

Lenke til kommentar
Lurer VELDIG på dette selv, siden jeg skal besøke en kompis er det ikke ett fett hvor jeg havner....

 

 

dette er faktisk litt vanskelig. man kan få slike garantier på min 3 stjerner osv mot tilleg. regner med man får spesifisert bosted også mot tillegg.,.

 

hvis ikke du skal bo hos kompis? da er det utrolig fine "kun fly" priser der ute

 

 

personlig ville jeg heller dratt til egypt, for meg virker det som en mer spennende plass en GC.

 

tenker slik jeg også, men reisebyråene har funnet ut at folk i troms kun vil reise til canaria om vinteren :roll: dålige greier. eventuell egytptur må bli fra oslo med en fordyrende tromsø-oslo billett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...