Gå til innhold

Det blir morsomt i kveld

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå, minner meg om aq åpningen...

hater alle newbs'ane som driver å aoer, å sånn.. serriøst hater de..

for sånn syyyyyyyyyyykt frames taP! :<

Skrevet

Er noen pre happenings før TBC ja... Kazzak skal hvertfall summone en fyr afaik.

Quote:

Azeroth is under attack! Horrific creatures are swarming from a suddenly active Dark Portal and have rampaged into the Blasted Lands. Defenders from Nethergarde Keep have scrambled to meet the enemy head-on. However, even with the assistance of reinforcements from the ever-vigilant Argent Dawn, the forces of Azeroth need your help!

Not much is known of the invasion at this early stage, but early reports from the battlefront describe wave after wave of demonic attackers charging from the Dark Portal. It is also reported that Lord Kazzak was seen departing through the Dark Portal. In his stead he has left his minion, Highlord Kruul, to sow fear and confusion among the defenders.

Accompanied by a host of infernals, Kruul has been seen near a number of major cities in Azeroth, along with the following outdoor areas:

* Hinterlands

* Eastern Plaguelands

* Winterspring

* Stranglethorn Vale

* Azshara

* Silithus

* Searing Gorge

Not even the elite forces of the Argent Dawn have dared attack Kruul directly. Only a large and well-coordinated group of adventurers might stand a chance of defeating him.

Noe i den duren her :p

Skrevet

7687783[/snapback]

Eh, med 70 personer som alle forsøker å taggen Felguards slik at man får credit for kills er AoE et must for å få de 6 du trenger.

NB - i et raid får du ikke kill-credits til questen.

Er mye morsommere på en Pvp server :)

Skrevet

Haha, så koslig screenshot. Jeg skal logge på Silvermoon med min mage, velge "At War" med Argent Dawn. Deretter sal jeg løpe ned til Dark Portal og finne han Argent Dawn-fyren som gir tabard-questen og kite han rundt slik at ingen får hente eller levert questen.

(Etter 2 timer migrerer jeg gratis til Bronze Dragonflight)

Skrevet

7687783[/snapback]

Eh, med 70 personer som alle forsøker å taggen Felguards slik at man får credit for kills er AoE et must for å få de 6 du trenger.

7687865[/snapback]

Felguardene foran portalen er borte nå.

Skrevet

7687783[/snapback]

7687865[/snapback]

Felguardene foran portalen er borte nå.

7687986[/snapback]

Det dukker opp nye. Det som skjer er at the Dark Portal åpnes, og Lord Kazzak har dratt gjennom den, og etterlatt sin medhjelper Krull som har tatt over hans loot-table. Ved Dark Portal har det dukket opp NPCer, hvorav en av dem gir deg en quest for å drepe 6 Invading Felguards, som spawner ved portalen. Du får en unik tabbard som belønning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...