Gå til innhold

Xbox 360 - Bra kjøp?


Punk/rock

Anbefalte innlegg

Har en 360 selv som jeg er veldig fornøyd med :)

Den har stivnet noen ganger (bilde på skjermen fryser altså) men den har aldri vært på reprasjon eller noe sånt. Den bråker litt å det er jo litt dumt, men det går vel på sett og vis.

 

Maskinen har helt herlig grafikk. Noe av det beste jeg noen gang har sett.

 

Spillene på konsollen er også veldig gode. Masse bra titler på markedet har jeg hørt. Spiller nesten bare racing spill selv :p

 

Xbox Live er også helt herlig, men jeg savner en egen browser. (Har hørt at det kanskje kommer senere)

Så har jo MS planer om å lansere IPTV noe du kan lese mere om på gamer.no ;)

 

Alt i alt en super maskin :) Om du vil møte meg Live er gamertagen min Flekken ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurderer selv om jeg skal investere i en X360, men venter litt med den, siden PS3 er om hjørnet og jeg vil ikke gjøre en forhasted beslutning.

 

Det, og at jeg har en dårlig lønn fra desember samt slanken kasse og masse utgifter, ser det ikke ut som det blir noen flere konsoller på meg på enn så lenge :p

 

Gratulere i alle fall med kjøpet, håper du blir fornøyd.

Lenke til kommentar

Tror ikke det har noe med når man kjøper, sannsynligheten for barnesykdommer er størts ved releasen, men ettervært blir det vel som med alt annet, et og annet råtten egg kommer på markedet. Er bare det at mange overdriver litt med hvor råtten egge deres var.

 

Aventer mine kjøp og ser hvilken spill PS3 sporter. GT5 er et spill jeg ser frem til, og er vel en av de største grunnene med at jeg venter.

 

Men X360 og MS jobber nå mye med støtte mellom konsoll og OS, noe som kan bli spennende.

 

Er det rart man blir forvirra når man skal kjøpe konsoll :p

Lenke til kommentar

:D Okey, satt med Gears of War til kl 3 i natt! :w00t: Utrolig kult spill, aner ikke hvor mange ganger Marcus sa "sweet" og "shit" :p Men dere, saver spillet seg selv?

Uansett, klarte å skifte navn på profilen etterpå og dermed ble alt på GoW sletta.. Så runda av med litt Ninja Gaiden til slutt før jeg la meg.. Gleder meg til å komme hjem, må starte opp GoW igjen :)

 

Må si jeg er kjempe fornøyd med kjøpet, blir enda bedre med Lost Planet senere :)

 

Takk for hjelpen dere :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...