Gå til innhold

Har Sony gitt opp kampen?


soppen1

Anbefalte innlegg

Satt nettopp og så på BBC, der var det et intervju med Manager of PS3 sale i europa, hun sa at Sony hadde sett at x360 har kapret alle de pro gamerne med Gears of war, halo 2, og snart Halo3 og at PS3 kom til og fokusere på barne markedet, at de hadde gitt opp kampen.

 

Så det live.

Endret av soppen1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha :p (ler som er Xbox fan :p)

 

HVEM sa dette? Uansett, jeg skal ærlig si at jeg gjerne ser PS3 blir knust i Europa (noe jeg HELT oppriktig mener (med en litt vag definisjon på knust) at den kommer til å bli.). Selvfølgelig Playstation har jo alltid noe fanboyz (slik som xbox og Nintendo), som har penger, og kommer til å kjøpe konsollen. Men jeg har ikke noe tro på at dette kommer til å bli på folkemunne, ikke til den prisen.

Lenke til kommentar

Sony har ingen multiplayer spill som kan måle seg med Halo2 og GeoW. Sorry Resistance prøver men når ikke opp til de. Det hun mener er at mange satser litt på slike spill og PS3 har ingen slike spill som jeg ser det i hvertfall. Det er snakk om hardcore multiplayer folkens :)

Endret av disabled
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
:( "nervous break down" :no:

7685292[/snapback]

hva for? den uttalelsen der hørtes litt sopprøyker ut, Sony gir seg nok ikke så lett!

 

Har noen kilde til dette, forresten?

Lenke til kommentar

skjønner ikke vitsen med å starte sånne tråder.. alle skjønner det er fullstendig bullshit likevel.

 

Enig med fanboy. Minner om han som liksom hadde kjøpt 4 ps3'er som ikke funket.

 

Tror sony har et temmelig sterkt marked i Europa. Synd de ikke er så flinke til å se det selv. Men det gjelder Nintendo også.

Lenke til kommentar

Playstation har ingen hardcore multiplayer spill? Såvidt jeg vet så er SOCOM spillene en av de med størst multiplayer samfunn på konsoll, til tross elendig online støtte på ps2, men det kan godt hende at jeg tar feil her men..

 

 

Og ja, dette høres ut som bare bullshit. Aldri om Sony gir opp før de har lansert ps3 i europa og virkelig prøvd.

Endret av Duztey
Lenke til kommentar

Nå skal jeg ærlig innrømme at Sony har en tøff kamp fremfor seg i europa som den siste konsollen som blir lansert, men om Sony kun skal satse på barnespill tror jeg de kan like godt levere inn kallosjene for der tror jeg de taper mot Nintendo, ganske kraftig.

 

Men at Sony har noen tøffe tider fremfor seg, det har de. PS3en har mye å bevise, og mye den skal levere, før kampen setter i gang for fult. Kampen begynner for så vidt ikke når PS3 kommer heller, men når den har fått litt feste på markedet.

 

Som siste konsoll blir det nok tøffe tak for Sony i tiden fremover, men denne dama må ha drukke noe sabla sterkt sammen med de 2 år gamle gymsokkene hun har røyket for å komme med noe slikt.

 

X360 har et solid tak på markedet, både SP messig og MP messig, med vel etablerte funksjoner og gode MP spill som folket elsker. Dette er noe Sony må matche og ikke minst overgå for at de skal vinne kampen. Sony er robust og sterk, men har som sagt kraftige kamper fremfor seg.

 

Men igjen, noen må finne oppskriften på det den dama får i seg for det er kraftige saker.

Lenke til kommentar

Det er åpenbart bare bløff, folkens. Tror dere en representant for Sony går ut og sier de har tapt før slaget har begynt? En slik uttalelse hadde kun ført til økt mistro mot Sony, og enda lavere salg.

 

Dette kommer dessuten fra en som kaller seg Soppen1, som ikke har giddet å skaffe avatar eller brukerprofil, som har 3 poster (hvorav de to andre handler om Xbox360), og ikke kan vise til en link til informasjonen.

 

En moderator bør stenge tråden. Ikke vits å diskutere åpenbare løgner.

Lenke til kommentar
Nå skal jeg ærlig innrømme at Sony har en tøff kamp fremfor seg i europa som den siste konsollen som blir lansert, men om Sony kun skal satse på barnespill tror jeg de kan like godt levere inn kallosjene for der tror jeg de taper mot Nintendo, ganske kraftig.

 

Men at Sony har noen tøffe tider fremfor seg, det har de. PS3en har mye å bevise, og mye den skal levere, før kampen setter i gang for fult. Kampen begynner for så vidt ikke når PS3 kommer heller, men når den har fått litt feste på markedet.

 

Som siste konsoll blir det nok tøffe tak for Sony i tiden fremover, men denne dama må ha drukke noe sabla sterkt sammen med de 2 år gamle gymsokkene hun har røyket for å komme med noe slikt.

 

X360 har et solid tak på markedet, både SP messig og MP messig, med vel etablerte funksjoner og gode MP spill som folket elsker. Dette er noe Sony må matche og ikke minst overgå for at de skal vinne kampen. Sony er robust og sterk, men har som sagt kraftige kamper fremfor seg.

 

Men igjen, noen må finne oppskriften på det den dama får i seg for det er kraftige saker.

7685681[/snapback]

 

Hehe minte meg på det gamle uttrykket "What in gods name is she smoking......and can I have some?" :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...