Gå til innhold

Vanilla Coke

Rob3rt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns ikke den var så ille jeg. Men så syns jeg pepsi twist er bedre enn vanlig pepsi også da, har kanskje litt spesiell smak...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Ahh.. nyte is kald Coca-Cola..* :smile: digg..

(btw, Coca-Cola skal ha bindestrek.. de har tross alt betalt masse schpenn for den i rettsaker etc..)

Skrevet

jeg synes den smaker godt jeg ..

var litt ekel i begynelsen .. men den er fortsatt bedre en "Pepsi" og "Pepsi Twist"

PS: eneste Bra Pepsi noen gang har laget VAR "Pepsi Chrystal"

Skrevet

Jeg savner også Pepsi Chrystal...

*snufs*

Pappa var og handlet middag idag, det ble litt sånn gatekjøkkenopplegg ;P Men så skulle han kjøpe brus til maten da... vel, han stikker innom Coop Mega, hva tror du han kommer ut med?

Joda... Coca-Cola Vanilla.

Han syntes den luktet litt rart, sa han. Og ingen av oss klarte å drikke den opp. Jeg tok bare en liiiten slurk, men gah! Det gikk bare ikke!

Så den står der på benken... Og ler rått til meg... Kald og "god"... Hadde det bare vært en vanlig Coca-Cola!

Huff og huff...

Skrevet

Jeg kan så vidt huske Crystal Pepsi. Var den virkelig god, eller er det bare noe dere sier?? Den var vel blank, om jeg husker riktig.

Vi hadde jo også alle de forskjellige 7up-typene. Hvor er de blitt av mon tro?

Skrevet

Quote:

Jimmy Pop skrev (2002-11-29 08:17):

Vi hadde jo også alle de forskjellige 7up-typene. Hvor er de blitt av mon tro?

7-up blir da forsat produset, men det er vel bare i en sort.

Skrevet

Mhm.. har nettopp fulført Vanilla Coke nr. 2 i dag... Synes den er dejlig. Lukten/smaken av vanilje henger gjen i nesa leeenge... Tror det er vanedannende, skal tro om det er et spesielt stoff i den.. må ha den, bare må ha den!

Skrevet

Hm.. kjøpte en vanilla coke til.. drikker den nå og det er NAM NAM. Er HELT nødt til å drikkes iskald og med isbiter i da. Ellers smaker den analskjegg :razz:

Skrevet

Den var jo helt sjef! Smaker nesten som Dr. Pepper. Slutt på å bruke 20 kr. for en liten boks som er spesialimportert nå gitt !

Skrevet

Vanilje-Cola'n er faktisk litt digg. Håper på å få sånne digre brett med bokser med den gøffa der, til LAN. Hadde vært utrolig digg... (Jeg liker ikke generell svart brus noe særlig, men denne vanilje-greia var nam.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...