Gå til innhold

Nå er iPhone lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingen andre telefoner på markedet som kan konkurrere med denne, ser de vil ha 1% av markedsandelen, men tror dette blir mye høyere.

 

Blir spennende å se hva Nokia, Sony-Eriksson etc svarer med, jeg tror ikke de har nubbsjans. Se bare hvordan iPod dominerer mp3 markedet.

 

Den ser forresten helt utrolig rå ut, skal virkelig ha meg en slik når de kommer for salg her til lands.

Lenke til kommentar
Linksys

Apple

 

Begge heter jo iPhone.. Så hvem har rett til navnet?

7684359[/snapback]

Og at ja - navnet er iPhone. Etter det ITavisen forstår, er det inngått en avtale mellom Apple og Cisco/LinkSys, som eier navnet. Det gjenstår bare for Apple å undertegne. Hvor mange millioner de må ut med, vites ikke.

7684448[/snapback]

Apple ble eid akuratt der :p

 

Men virker som en superduper telefon. Eneste som trekker ned er prisen :p

Lenke til kommentar
Virker bra synes jeg. :)

 

Apple har i allefall en av de mest leste trådene i artikelforumet til amobil noen gang i allefall...

 

53 bruker(e) leser denne tråden (23 gjester og 1 anonyme brukere)

7684078[/snapback]

Men jeg må si at artikkelen ble litt dårlig oppdatert.

 

Nå er jo til og med skribenten avlogget...

Lenke til kommentar
4GB - 3,169.55 NOK

 

8GB - 3,804.59 NOK

 

Ikke så direkte lite. Blir vel dyrere i Norge også.

Nå var disse prisene estimert med en to års kontrakt. Slenger vi på 'rabatten' for dette og MVA, så tipper jeg vi har en basispris på nærmere 8 tusen her til lands. Endret av qwert
Lenke til kommentar
4GB - 3,169.55 NOK

 

8GB - 3,804.59 NOK

 

Ikke så direkte lite. Blir vel dyrere i Norge også.

Nå var disse prisene estimert med en to års kontrakt. Slenger vi på 'rabatten' for dette og MVA, så tipper jeg vi har en basispris på nærmere 8 tusen her til lands.

7684551[/snapback]

Tviler på at den kan bli så dyr... det vil jo omtrent ikke være salgbart

Lenke til kommentar
4GB - 3,169.55 NOK

 

8GB - 3,804.59 NOK

 

Ikke så direkte lite. Blir vel dyrere i Norge også.

Nå var disse prisene estimert med en to års kontrakt. Slenger vi på 'rabatten' for dette og MVA, så tipper jeg vi har en basispris på nærmere 8 tusen her til lands.

7684551[/snapback]

 

Det har jeg ingen tro på. Jeg tror ikke dem får solgt en telefon dersom den er så dyr.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...