daneriks Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 (endret) Meg og 5 venner av meg har startet tauren druid på sylvanas, vi tenker på å lage et guild senere. og siden 3 av oss har melk / milk i navnet våres lurer vi på å kalle det melkegjengen eller lignende. Så start på sylvanas og join oss i ett norsk druid only guild der så kan vi ha det skikkelig kjekt der forresten, det ville vært fint om dere skrev navnet deres i denne posten hvis dere bestemmer dere for å starte en druid på sylvanas (horde) Endret 9. januar 2007 av daneriks
daneriks Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 Glemte å si at vi heter: Melkemonken, Milkaholic, Melkeflasken, Klodrik og Gamlesmurfen
Veta Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Aaah, høres fristende ut. Men har nettopp rolla _IGJEN_ og har fortsatt problemer med å spille på samme character x| Har lyst på druid jeg og
daneriks Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 det er jo bare til å prøve druid hvis du liker det kan du jo til og med levle den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå