Gå til innhold

Den store PlayStation Network ID (PSN)-tråden


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PSN-ID: Skarh

Alder: 20

PS3 Spill (Online): Burnout Paradise, Call of Duty 4, Grand Theft Auto IV, Haze, Metal Gear Solid 4.

Mic: Nja.. Skeptisk! Joda, har mikrofon.

Legger til Playstation Store spill om jeg kjøper noe med støtte for spill over nett.

Hørte rykter om at Super Stardust HD skulle få online co-op støtte, så dette vil legges til når det skjer.

Endret av Sheel
Lenke til kommentar

PSN ID: Pinngu6

Alder: 19 år

Ps3 spill: MotorStorm, Resistance: Fall of man, S.K.A.T.E, Tony Hawks Project 8, PS Eye + Eye of Judgment, Ratchet and Clank: Tools of Destruction, Conan, Burnout Paradise City, Uncharted: Drakes Fortune, Army of Two, Virtua Tennis 3, Assassins Creed, Gran Turismo 5 Prologue, Warhawk, LAIR, Folklore, Grand Theft Auto IV, Viking: Battle for Asgard og Harry Potter: Order of the Phoenix.

 

Ble en del det der - har flere små spill som er lastet ned fra PSN, men de orker jeg ikke nevne :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

PSN: Henrymeen

Alder: 15 år

Mic: Ja

Playstation Eye: Ja

Playstation3 spill: Gta4, Cod4, Singstar, Virtua tennis 3, eye of Judgment, Devil may cry4, assassins creed

C0d3, sonic, splinter cell DA, The darkness

PS Store spill: Feel Ski, Operation Creatur F, Pain og Aqua vista.

Playstation2 spill: GTA SA, Tekken 4, Tekken 5, Need for speed, Fifa 07, totaloverdose og Devil may cry 3. solgt de fleste ps2 spill.

Spiller mest: GTA4 og Cod4.

Demoer: Battlefild Bad Company

Planene framover: Oppdateringen 2.40. Battlefild BC, Saint row 2, Littlebigplanet, PlayTV, Home, Mafia 2.

 

Legg meg til hvis du spiller GTA4 eller Cod4 så kan vi ta en kamp ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

PSN Id: coolfrog (Haha, jeg vet. Ingen av mine vanlige kallenavn var tilgjengelige, så jeg prøvde noe banalt og da gikk det jo på første forsøk.)

Alder: 21

Online-spill: Warhawk, Battlefield: Bad Company, Metal Gear Solid 4, Soul Calibur 4

 

Har mikrofon, men bruker den sjelden.

Endret av Tchernobog
Lenke til kommentar

Er vel på tide å legge seg inn her å..

 

PSN-ID: randon73

Alder: 34

PS3 Spill: cod4, gta4, Burnout Paradise City, Warhawk, GT5 Prologue, Motorstorm.

Litte spilling nå på sommeren, men blir nok mer etter vært.

 

Mic: Tja. Spørs om jeg gidder å grave den fram.

Lenke til kommentar

PSN ID: keungz

Alder: 23

PS3 spill: Folklore, Metal Gear Solid 4, MotorStorm, Ninja Gaiden Sigma, Overlord: Raising Hell, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Resistance: Fall of Man, Sid Meier's Civilization Revolution, SKATE, The Darkness, UEFA Euro 2008, Uncharted: Drake's Fortune, Virtua Tennis 3

 

Legg meg til, folkens! Har en aaaltfor tynn venneliste! :)

Lenke til kommentar

PSN ID: Psychedelaholic

Alder: 18

Mic: Ja, om noen dager

PS3 spill: Top Spin 3, MGS4, GTA IV og BF:BC demoen. Snart COD4

 

Trenger å fylle opp vennelisten litt, så legg meg gjerne til om du spiller noen av spillene over online.

Endret av Psyy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...