Gå til innhold

50% på alle varer på PlayCom idag (Bergen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare si at det er opphørssalg på PlayCom Trogallmenningen idag - 50% på alle varer! :yes:

Har kjøpt meg Kameo og Condemned til 360, og SidMeier's Civilization Chronicles + Civ4: Warlords til 750,- :D

Stikk innom om dere er i nærheten, men dere bør være raske - det var en del folk der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De var utsolgt for både 360 og PS2 (jeg spurte ja :D ). Kom ganske sent selv (ren tilfeldighet, hadde ikke tenkt å bruke penger idag), så utvalget var allerede begrenset. Men de hadde i hvertfall én PSP, én DS, noe ekstrautstyr til 360 (bl.a. kamera) og mange spill til PS2, 360 og Wii.

Skrevet

Litt pussig, var innom der nå nettopp, og selv om det står "Alle varer 50%" på plakatene i vinduet, så inkluderte det visstnok ikke en 360 (om de hadde hatt den inne).

Men, pytt, jeg plukket med meg Tony hawk til Wii (300), samt Drømmefall (150) og Quake 4 (100). Hadde ikke Burning crusade kommet ut om 8 dager, hadde jeg nok plukket med meg en del andre spill. :)

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet (endret)

Skal butikken legges ned da..? Er jo den beste spillbutikken i sentrum jo. Glemte å spørre da jeg var inne og plukket opp FEAR og Condemned for 360'en min...

Endret av qoutor
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

I nytt lokale eller hos Dvd-galleriet(nå playcom)..? Dvd-galleriet er jo en svært liten butikk fra før, så der kan det ikke akuratt bli mange hyllene ihvertfall...

Får vel bli Spiderman/GAME-kunde av meg da selv om det fortsatt lukter rart der inne. Man må støtte spesialistene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...