Gå til innhold

Hvilke bosser gjenstår?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De kan bygge på historien i WoW, de trenger ikke å basere hele historien på de tideligere strategi spillene. Ergo vil de ''slippe'' opp for bosser når de selv vil.

Edit: Fullt av leifer...

Endret av H-e-l-l-o
Skrevet

Vel, man har jo Deathwing, som såvidt jeg har fått for meg, fremdeles er i live et eller annet sted. Samt Kil'jaeden.

Skrevet
Vel, man har jo Deathwing, som såvidt jeg har fått for meg, fremdeles er i live et eller annet sted. Samt Kil'jaeden.

7667312[/snapback]

Er ikke deathwing holdt fange i grim batol?

Skrevet
Alle titanene livner opp igjen :O

7667607[/snapback]

Hadde blitt morsomt om spillet faktisk kom til det en gang. Ser for meg raids som varer dager i strekk :>

Skrevet
Dersom det kjem eit Warcraft 4 håpar eg dei fortset der WC3 slapp, WoW har tulla med heile historien.

7667578[/snapback]

Du ser ut til å ha peiling på WoW historien. Vil disse bøkene her http://www.blizzplanet.com/content/98 dekke helt frem til WC3 (+extra WC3 missions) og står de i riktig rekkefølge der?

7667626[/snapback]

Heisann jeg kan iallefall si at War Of the Ancient triologien handler om den store krigen. Den handler om Krasus, som også er Korialstrasz og Rhonin, hans lærling som blir slynget tilbake til før krigen sammen med en orc. Driver å leser på andre bok nå og de er spennende, verdt et forsøk;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...