Gå til innhold

hva har du lært av å bo alene?


Musty

Anbefalte innlegg

Lær deg viktigheten av sunn mat, og lag noen kjekke retter, så finner du ut at det er gøy. Kyllingfilet, Indrefilet, Løvbiff, Laksefilet og denslags kan tilberedes til utrolig mye godt.

7674252[/snapback]

Jeg lager så og si bare sunne retter, men jeg hater virkelig å lage mat. Det står øverst på hatlista!

7674521[/snapback]

 

Snart er det slutt på elendigheten din. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lager så og si bare sunne retter, men jeg hater virkelig å lage mat. Det står øverst på hatlista!

7674521[/snapback]

Jeg blir sjokkert. Tenk så lett det er å lage indrefilet med bernaise og pommes frites, og så sinnsykt godt det er.

7674722[/snapback]

Kjøtt er ok, saus er ikke godt. Og enda kjedeligere å lage. Jeg er intet husmoremne. Jeg skal ha husfar :D

 

Edit: Marley har meldt seg ;)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Vi kan inngå en ren "food for sex"-avtale, lengre enn det vil jeg ikke strekke meg. Er du ute etter en husfar får du kjøpe Marley.

7675210[/snapback]

Hvis det er greit for dere så takker jeg ja til begge to ;)

7675227[/snapback]

 

Jeg deler ikke! Du er min. :wee:

 

 

(Jeg var først ute)

Lenke til kommentar

Mat er dyrt.

Å stå opp uten mamma som vekkerklokke er VELDIG vanskelig noen ganger.

Ingen foreldre betyr egendefinert leggetid.

Det betyr at man sover lite på hverdagene, og MYE i helgene.

Mat som har stått for lenge i kjøleskapet, lukter vondt.

Det suger å rydde/vaske en hel leilighet hver fredag.

Det er morsom å ha fest.

Det er ikke morsomt å rydde opp etter festen.

Mat er DYRT.

Strøm er DYRT.

Oppvaskmaskin er en fantastisk ting, og det suger noe jævlig å ikke ha en.

 

Sånn ca det :p

Lenke til kommentar
- Mat er satans dyrt!

- Å kjøpe et brød er å kaste 6 kroner i dass, siden du aldri klarer å spise mer enn halvparten før det er hardt nok til å kunne karakteriseres som et våpen

 

7667285[/snapback]

Jeg gruer meg til maten...

 

Brød on the other hand...halvannet brød hver dag i frokost og lunsj, så det tørker ikke. Jeg har forresten lært å ete skalker :D

Lenke til kommentar
- Å kjøpe et brød er å kaste 6 kroner i dass, siden du aldri klarer å spise mer enn halvparten før det er hardt nok til å kunne karakteriseres som et våpen

 

Del brødet opp i flere deler (evt. skjer det i skiver) og frys det ned. Når du da er sulten, tar du opp delen (eller så mange skiver du vil ha) og nuker det eller stapper det i brødristeren.

Lenke til kommentar
- Mat er satans dyrt!

- Å kjøpe et brød er å kaste 6 kroner i dass, siden du aldri klarer å spise mer enn halvparten før det er hardt nok til å kunne karakteriseres som et våpen

 

7667285[/snapback]

Jeg gruer meg til maten...

 

Brød on the other hand...halvannet brød hver dag i frokost og lunsj, så det tørker ikke. Jeg har forresten lært å ete skalker :D

7677584[/snapback]

 

Brødregninga står på deg, Mathias.

Lenke til kommentar
Å fryse brødet og tine det i mikroen når du er sulten fungerer faktisk veldig bra!

 

Kaster ikke en smule brød lengre pga. jeg fryser det og det smaker godt bare du ikke tiner så brødet er som en lefse.

7677606[/snapback]

Ja, la oss spise 90dager gammelt brød.

 

Neppe. Her er det bare hatting og ikke noe grandiosa til middag. Men så går ikke jeg skole å ha dårlig penger eller.

 

Jeg kaster mye mat. Alt for mye. Fordi jeg overdimensjonerer litt når jeg lager. Men så er det aldri nok til enda et måltid. Så da pælmer jeg det i søpla.

 

PS! Ja, pælmer. Så sausen spruter. Så ler jeg.

Lenke til kommentar

- Om man sover til 16:30 trenger man bare ett måltid om dagen, om det er en stor peppes pizza har man frokost også.

- Å døgne før en forelesning svekker din evne til å oppfatte.

- Dess mindre ting du har på rommet, dess mindre å rydde.

- Det er vansklig å tenke lengre en 2 dager når man er på butikken.

- Salat burde kjøpes i ferdigposer, fordi grønnsaker råtner fort.

- Man kommer langt med fries og kylling fra ferskdisken på Meny.

- Man trenger ikke kjøpe brød om man ikke vil.

Lenke til kommentar
Kjempekjipt å ligge alene i leiligheten å være syk

Opplevd den der, lå to dager i senga uten mat i kjøleskapet og uten ladder for den lå på jobb så fikk ikke tak i noen heller...

 

- Salat burde kjøpes i ferdigposer, fordi grønnsaker råtner fort.

ICA har sånn salat du kan ta med hjem :D

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

- Kjøleskapet fylles fort opp av halvspiste salathoder med brune flekker

- Søvn? Hva er det?

- Husverter kan bli hissige når man fyrer musikk midt på natta..

- Lage middag er faktisk ganske gøy, oppvasken derimot

- Kjæledyr er et must!

- Greit å ha to kontoer, en som går på visaet og en egen til regninger..fast overføring mellom de to når studielånet detter inn er heller ikke å forakte.

- Når man flytter til en ny by, er det greit å flytte sammen med dama..ellers blir det veldig fort ensomt.

- Boss lukter fælt, ganske fort..

- Kjøpe inn 100 kjøttdeiger ved 18,90 tilbud er faktisk jævla greit :)

 

Ja, det jeg kommer på i farten..utflyttet haugesunder, for tiden i stavanger ;)

Lenke til kommentar

-Støv og rot fjerner seg ikke selv

-Noen må gå ut med søppla og det er meg hver gang...

-Oppvasken gjør seg ikke selv, vel inntil jeg fikk oppvaskmaskin sammen med nytt kjøkken, nå er det mer at det går ikke opp i oppvaskmaskinen av seg selv og heller ikke ut av den av seg selv når det er rent.

-Klær må vaskes

-Man bruker håndklær flere ganger

-Å få venner på besøk er veldig god grunn til å gjøre det rent, i det minste der de kommer til å være.

-Når mor kommer på besøk er det alltid rotete uansett hvor mye jeg har ordnet på forhånd.

Lenke til kommentar
-Man bruker håndklær flere ganger

-Å få venner på besøk er veldig god grunn til å gjøre det rent, i det minste der de kommer til å være.

-Når mor kommer på besøk er det alltid rotete uansett hvor mye jeg har ordnet på forhånd.

7679504[/snapback]

 

Det er så sant så sant. Uansett hvor mye jeg har rydda å vaska forveien, så slår det aldri feil når mamma kommer på besøk.

 

"Lenge siden du har rydda her?"

"Du må huske å tørke støv der?"

"Nei her så det ikke så rent ut!"

Lenke til kommentar
-Man bruker håndklær flere ganger

-Å få venner på besøk er veldig god grunn til å gjøre det rent, i det minste der de kommer til å være.

-Når mor kommer på besøk er det alltid rotete uansett hvor mye jeg har ordnet på forhånd.

7679504[/snapback]

 

Det er så sant så sant. Uansett hvor mye jeg har rydda å vaska forveien, så slår det aldri feil når mamma kommer på besøk.

 

"Lenge siden du har rydda her?"

"Du må huske å tørke støv der?"

"Nei her så det ikke så rent ut!"

7679742[/snapback]

Det var noe kjent med de 3 setningene der :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...