Enceladus Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 (endret) *** Link til trailer fjernet av moderator - etter ønske fra utviklerne -- TST *** Endret 31. juli 2007 av TST
Lakus Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Har holdt denne tittelen i øyenkroken en stund. Me too. Men er ikke like Jaw-Dropping nå som for 2 år siden
WaterMarked Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 (endret) Spiller ser nå bra ut. Ser ut til å ha en fin stevning. Selv om grafikken ikke er WOOOW nå så er det langt ifra dårlig. Synes dette ser ut til å være et spill med stort potensiale. Men jeg har sett lite, og vet lite om det. Men det er det inntrykket jeg har fått av det lille jeg har sett og lest om spillet. Men dette spillet ser ut til å være et av de spilla jeg ser for meg å spille med tiden. Endret 31. juli 2007 av The_Free_Man
SkinnyT Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 (endret) Fra "News" på projectoffset.com: July 30, 2007 - Video Leak It has come to our attention that a video we made for internal purposes was leaked and is being spread around. Again, this video was for internal use only and we didn't intend to release it publically. We'd like to request that news sites please not post this video. Sam McGrath Pågår en diskusjon om dette inne på det offisielle forumet. Det sies at videoen er over et år gammel.. Nå går det vel evigheter før vi får se en offisiell media update Endret 31. juli 2007 av SkinnyT
Kenny Bones Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Leaked video ja.. Synd. Det kan da ikke være at en slik leak ødelegger for en offisiell video vel?
PoWerFeeD Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Skrevet 31. juli 2007 Godt å se at de faktisk ennå jobber med spillet. Siden "video leaken", er siste nytt under "news" fra helt tilbake i Oktober '06.
Vrengtpolvott Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Å si at denne videoen aldri var ment å skulle vises til massene er noe av det latterligste jeg har hørt på lenge, alt med videoen var finpusset og ikke i nærheten av det man bruker å ha til intern-visning.
rulleguru Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Du tror virkelig ikke de legger såpass mye jobb i en video som feks brukes til å vise investorer og potensielle utgivere??
nosync Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 kommer ikke ut om 3-5 år...ehhhh, dem har holdt på så lengen allerede du gutt....er et "tapt" project spør du meg. Jeg har fult med må projectet i mangen år nå, men det har hått treigt, og de sliter tydligvis med finans og ansatte/kunnskap. Det kommer stadig ut mer og mer imponerande motorer, og deres er snart forbigått....om ikke den er det allerede.
Vrengtpolvott Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Du tror virkelig ikke de legger såpass mye jobb i en video som feks brukes til å vise investorer og potensielle utgivere?? 9180251[/snapback] At den skal brukes internt innenfor teamet er ikke det samme som å lage en som skal vises til investorer ++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå