cmi Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Når jeg mener Gamerpoeng mener jeg de på X-box 360, får man ikke det når man spiller med live gull medlemskap?? Evt. hva skal til for og gaine dette? Er ny innen X-box 360 verden...
cmi Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 (endret) Så jeg kommer aldri til og få det? Jeg får det når jeg spiller online, men det vil ikke lagre seg når jeg avslutter... Endret 6. januar 2007 av cmi
Ghaundan Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Achievement poeng som ikke lagrer? Den var litt ny, kan du fortelle litt om oppsettet ditt? Er du koblet til xbox live med silver account for eksempel? harddisk, minnekort?
RRhoads Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 hva mener du med at det ikke lagres? Achievment Points må ikke forveksles med Microsoft Points(som er det man betaler med på xbox live)
cmi Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 (endret) Har hdd, er koblet opp til live, med gull. Får achievments, men ser andre får Gamerscore, noe jeg får mens jeg spiller, men når jeg går tilbake til Dashbordet så er alt nullet ut ( da tenker jeg på Gamerscore) EDIT: snakker ikke om achievments poeng, det er jo det man får når man greier noe spes i spillene, enten online eller singleplayer Endret 6. januar 2007 av cmi
Ghaundan Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Achievement poeng og gamerscore er da det samme? Kan du vise en link til profilen kanskje?
cmi Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 (endret) Nei det er ikke det samme i følge "visit" kortet som kommer fram på profilen min på skjermen... Da står det achievments og gamescore. Det jeg ikke helt skjønner, for på live brukeren min står det bare gamescore, mens på singleplayer brukeren min såt det begge delene, det gjør meg forvirret. Endret 6. januar 2007 av cmi
Ghaundan Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Dette var snodig, rett og slett... =/ Kanskje du bør ringe support å høre hva de har å si?
ttt Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Dette er eit relativt konkret spørsmål relatert til konsoll. Tråden høyrer derfor heime under "Spørsmål og svar - Konsoll". Den flyttast derfor dit.
cmi Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 Dette er eit relativt konkret spørsmål relatert til konsoll. Tråden høyrer derfor heime under "Spørsmål og svar - Konsoll". Den flyttast derfor dit. 7661373[/snapback] Ok unskyld, var meget usikker på hvor den hørte hjemme.. Her ser dere en annen sin profil (Ikke rart jeg lurer):
RRhoads Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Dette er sikkert et veldig dumt spørsmål. Er du logget inn på xbox live når du spiller? Er den profilen din logget inn?
Ghaundan Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Han får jo 0 på dashbordet på xboxen og sier han, så da er man desverre tilbake på start...
cmi Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Skrevet 7. januar 2007 (endret) Hehe jada er logget inn, spilelr iaff på den brukeren online, med plenty andre spillere. Forresten så fins det ikke dumme spørsmål, bare dumme svar EDIT: Når omgangen er over kan jeg jo se poengene til medspillere og meg selv, da står det at jeg har fått så og så mange poeng, så skal quiter jeg gamet, så er det nada på dashbordet, heller ingen når jeg logger meg inn på X-box.com Endret 7. januar 2007 av cmi
Ghaundan Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Hvilke poeng er det du mener? Gamerscore er dine samlede achievement poeng. Achievement unlocked! Det er da du har fått poeng! Med mindre du da gjør ting som f.eks. å tape 5 ganger på rad i DoA4....
cmi Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Skrevet 7. januar 2007 (endret) hummm ok får prøve og få noen achievments da, men skjønner ikke hvorfor jeg får gamescores helt til jeg går tilbake på dashbordet... En måte jeg må save online spillinga mi før jeg quiter spiller? Endret 7. januar 2007 av cmi
Ghaundan Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Hvilket spill er det er snakk om? Vil anta de fleste har en autosaver av ett slag...
rulleguru Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Er du helt sikker på at du har oppnådd achievements da? Har du fått "Achievment unlocked" mens du spiller?
herzeleid Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Spilelr du på rankede servere, satt lenge og lurte på hvorfor jeg ikke fikk poeng da jeg gjorde det
cmi Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Skrevet 7. januar 2007 Mulig jeg spilelr på rankede servere, er helt blank, så må være noe galt jeg gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå