Mokkisjeva Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Vet ikke helt hvor jeg skal poste, men tror Programvare passer bra for dette =) Må bare si at jeg har den nyeste v. av Opera... Problemet mitt er at bilder og sider ikke plasseres riktig. Eks nå, så kan jeg ikke se det der kontrollpanel tingen til venstre. Kan bare se noen smilyer å andre smilyer er over hele skjermen. Her er bilde av den største 'buggen' jeg har fått til nå. Noen som vet hvordan man fikser dette? =|
qualbeen Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 trykk ctrl+r eller alt+F5. (Alstå reloade sida, slik at bildene blir lastet ned på nytt). men er dette et problem som oppstår jevnlig? Er jo litt slitsomt å trykke ctrl+r hver gang buggen oppstår...
Thor. Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Du kan prøve å trykke på stjerna (*) på det nummeriske tastaturet. Den fjerner ting som henger seg muligens
Torbjørn T. Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Du kan prøve å trykke på stjerna (*) på det nummeriske tastaturet. Den fjerner ting som henger seg muligensGjer ikkje den berre det same som 6/&, nemleg å setje zoomnivået til 100%?
Thor. Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Du kan prøve å trykke på stjerna (*) på det nummeriske tastaturet. Den fjerner ting som henger seg muligensGjer ikkje den berre det same som 6/&, nemleg å setje zoomnivået til 100%? 7657405[/snapback] Jo men den fikser slike feil på sider hos meg.
Mokkisjeva Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Skrevet 7. januar 2007 Det fynker når jeg oppdaterer siden. Men det er jo irreterende å måtte gjøre det hver gang =|
qualbeen Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 men skjer denne buggen hver gang du besøker en side? eller er det bestemte sider som forårsaker feilen?
Jostop Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Har av og til samme problemet med bla. nettavisen. Ordner seg ved reload, men det blir jo noen ganger noen artige tekst/bilde. Ett eksempel :!: :
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå