Gå til innhold

Pondus. Bedre eller dårligere enn før?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

Jeg bumper min gamle tråd her for og spørre: Hva var vitsen med og gi Pondus den forferdlige nye sveisen!? Var det egentlig noen spesiel grunn til og bytte sveis på han? Eller har frode bare blitt så lat at han ikke gidder og tegne de ekstra 3 streken på hue hans?

Endret av Exclusive
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg finner meg oftere leende over gamle striper enn nye. Ler høyt av mange av de gamle, de nye humrer jeg av vis de er av de bedre. Fyren ha jo holdt på med serien lenge, så ja idéskorthet kan være på vei.

 

Når vi først er inne på Pondus, hva skjer med månedsbladet? Det trykkes ikke lengre sider med mange striper. De vanlige stripene (4 ruter) blir nå strukket over en side. tror ikke det har vært en side med mange striper på mange-mange blader. Det er skuffende, for det viser jo at Øverli ikke lager like mye som før.

Lenke til kommentar

Pondus var mye mye mye mye bedre før! Har selv lest Pondus siden det fikk eget blad sommeren 2000 og må si at fra og med rundt 2006-2007 har det blitt mye dårligere! Alle disse lange historiene er ikke veldig morsomme. Utviklingen jeg liker minst er Ivar og Hugo! de kuleste stripene fra Pondus er de hvor Ivar og Hugo satt og diskuterte mens Pondus rev seg i håret av utmattelse! Har riktignok ikke lest pondus på et par år grunnet mangel på interesse mer! Leser de gamle bladene og bøkene til titt og stadighet fortsatt da!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...
For dere Pondus-elskere. Hvordan er den vitsen med colakorkene?

 

"Nå har jeg over 2000 colakorker, men fremdeles ingen dame.. De kan jo få bade i korkene om de vil" <-- Noe sånt som dette, men.. hvordan er den sånn helt korrekt? :)

 

(jada, eldgammel post, men gutten må vel få et svar.) :p

 

I de gode, gamle dager da cola-flasker fremdeles var laget av glass hadde de som regel noe meningsløst skrevet på innsiden av korken. Jeg vil tippe den vitsen er at han har 2000 forskjellige korker, noe som krever at han har samlet i svært lang tid. Dette burde i teorien imponere damene, men neida. :p

 

On-topic er jeg gått lei Pondus. Det var ganske morsomt før, men det har begynt å bli ganske kjedelig. Etter at Eon flyttet ut (ble kastet ut?) :p har jeg gått over til å kjøpe det bladet i stedet. Kjøper fortsatt Pondus nå og da, men mest fordi jeg liker en del av bi-seriene. Radio Gaga er genialt, og de one-linerne (Oppgulp, Helt Nils osv) er ofte ganske morsomme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...