Gå til innhold

Feil med X360?


Triballa

Anbefalte innlegg

Har de siste 5 gangene opplevd at hele boxen fryser seg, bilde blir akkurat som om du har feil instillinger på HD tv? Noen som kan vite hva dette er? Grunn til å sende inn? Kan det være at den blir for varm? Skjer kun når jeg spiller, ikke når jeg er på marketplace etc...

 

Hjelp !! Har hørt så mange skrekkhistorier angående innsending av boxen, at jeg er litt skeptisk !!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjer det nesten med en gang, eller kan du spille i en time eller mer før det skjer? Blir lyden borte også?

7642819[/snapback]

 

Kan vel spille ca en halv time eller noe.. Kommer jævlig lyd noen ganger ja :cry:

 

Ikke hatt noen røde lys enda da men :whistle:

7650097[/snapback]

 

 

Jaja, da fikk jeg tre røde ringer da :no: Må jeg sende den inn? Noen som har nummeret jeg må ringe?

Lenke til kommentar

Gled deg til å snakke med en svenske som du må stave halvparten av alt du sier til, eller en engelsk språklig person...som du må stave hele navnet og adressen din til. Det er vanvittig gøy.

 

Fra www.xbox.com:

 

"Telefon

 

Kundestøtte via telefon er åpen sju dager i uken:

800 14 174

 

eller +47 23162554 fra mobiltelefon

 

Hørselshemmede (teksttelefon):

800 14 175

 

Åpningstider:

Mandag-fredag: 9.00-22.00

Lørdag: closed

Søndag:closed"

Lenke til kommentar

Når jeg kjøpte min Xbox360, kjøpte jeg på Expert.. Og min dreiv å låste seg.. Så sendte jeg mail til Expert og lurte hva jeg sku gjøre..

 

Jeg fikk bytta den der, siden det var så kort tid sida jeg kjøpte den.. Tror det var rundt 5dager etter..

 

Så hvis den er ganske ny, prøv å bytte den i butkken du kjøpte den i! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...