Gå til innhold

Mulig å få en slettet karakter tilbake?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

For noen månender tilbake i tid så slettet jeg med vilje min hunter lvl 60 samt en warrior lvl 45 av den enkle grunn at jeg hadde mistet helt feelingen med disse to klassene.

 

I disse dager så ser jeg at slettingen av hunteren ikke var det lureste jeg har gjort. Kunne godt tenkt meg å hatt denne karakteren med videre i Burning Crusade. Warrioren er det ikke så farlig med selv om jeg også kunne ha tenkt meg den (på grunn av 300 skills i både engineering og enchanting).

 

Det jeg lurer på da:

 

Er det i det hele tatt muligheter for å få gjenopprettet den ene? I så fall, hvordan gjøres det? Koster det noe?

 

På forhånd takk for eventuelt innspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bruk søk, har blitt besvart mange ganger før. :) Man kan snakke med en GM om dette, så ordner de det.

7638650[/snapback]

 

Prøvde faktisk å søke både på restoration og gjenoppretting, men fikk ikke noe treff :blush: Mulig jeg har brukt feil søkeord eller frase. Eller kanskje jeg burde lære meg å søke riktig? Har lagt inn en ticket i spillet, regner med at det kanskje var den riktige fremgangsmåten?

Endret av Pingo68
Lenke til kommentar
Bruk søk, har blitt besvart mange ganger før. :) Man kan snakke med en GM om dette, så ordner de det.

7638650[/snapback]

 

Prøvde faktisk å søke både på restoration og gjenoppretting, men fikk ikke noe treff :blush: Mulig jeg har brukt feil søkeord eller frase. Eller kanskje jeg burde lære meg å søke riktig? Har lagt inn en ticket i spillet, regner med at det kanskje var den riktige fremgangsmåten?

7638658[/snapback]

Har ikke gjort det selv, men regner nesten med det går gjennom en ticket ja.

Lenke til kommentar
Prøvde faktisk å søke både på restoration og gjenoppretting, men fikk ikke noe treff  :blush: Mulig jeg har brukt feil søkeord eller frase. Eller kanskje jeg burde lære meg å søke riktig? Har lagt inn en ticket i spillet, regner med at det kanskje var den riktige fremgangsmåten?

7638658[/snapback]

Søkefunksjon på dette forumet er elendig. Den gir ikke relevante treff og gir aldri det man leter etter. Bruk heller google, langt bedre.

 

Eks.:

 

slettet character site:www.diskusjon.no @ Google

Lenke til kommentar
Bare skriv navn, lvl, realm, class og hvorfor du slettet dem. Du kan få tilbake tilsammen 10 stk pr account, var ihvertfall det jeg fikk før de sa de at jeg hadde nådd en grense.

7638919[/snapback]

 

Vel når du sletter 10 charactere så fortjener du ikke å få dem tilbake syns nå jeg...

plain stupidity

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
Bare skriv navn, lvl, realm, class og hvorfor du slettet dem. Du kan få tilbake tilsammen 10 stk pr account, var ihvertfall det jeg fikk før de sa de at jeg hadde nådd en grense.

7638919[/snapback]

 

Vel når du sletter 10 charactere så fortjener du ikke å få dem tilbake syns nå jeg...

plain stupidity

7639458[/snapback]

jeg har slettet over 10 chars, men det er jo low lvl alts xD

Lenke til kommentar
Hei.

 

For noen månender tilbake i tid så slettet jeg med vilje min hunter lvl 60 samt en warrior lvl 45 av den enkle grunn at jeg hadde mistet helt feelingen med disse to klassene.

 

7638649[/snapback]

 

Kan noen svare meg på hvorfor man sletter høylevel characters? Jeg klarer ikke tenke meg en eneste rasjonell grunn for det. Så lenge man ikke røyker noe sterkt, er på fylla, har en pistol mot hodet osv så virker det fullstendig sprøtt å slette noe man har jobbet så mye med når man ikke har noe å vinne på slettingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...