tiiim Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Helt klart GTA 4, gidder ikke begrunne hvorfor engang... også krysser jeg fingrene så hardt jeg kan for at Alan Wake blir sluppet i år... Gleder meg også til L.A. Noire som også er fra rockstar-gjengen:D
MrL Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Skrevet 8. januar 2007 Test Drive Unlimited gleder jeg meg også til faktisk, grunnen er fordi jeg tror det kommer til å bli det peneste bil spillet hittill.
Enigma123 Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Gleder meg til følgende spill: PC: Crysis - Ser veldig bra ut og veldig nice fysikker på omgivelsene. C&C3 - Ser også bra ut, pluss at jeg elsker de andre spilla fra C&C. STALKER - Et spill jeg har gledet meg til i evigheter. Elsker settingen i spillet. HL2: EP2 - Må jo få med meg fortsettelsen+ at EP2 virker mye heftigere enn EP1. Spore - Skal ta over universet. Two Worlds - Ser ut som en Oblivion kopi, kan ikke være dårlig da Xbox360: Mass Effect - Ser bra ut og virker som spillet blir veldig stort. Forza2 - Likkte den første, så må nok skaffe meg dette også. PS3: MGS4 - Spilt MGS123, så det er bare en selfølge at jeg kjøper MGS4 Heavenly Sword - Ser veldig bra ut og ligner veldig på GoW i spillbarhet. Resistance - Elsker det meste fra Insomniac Games. Resident Evil 5 - Spilt RE siden de kom ut for første gang. Assasins Creed - Pen grafikk og spillet skiller seg ut fra mengden. Army of Two - Skal kjøpes, så kan dama joine meg når jeg spiller GTA4 - Trenger vel ingen beskrivelse her. Final Fantasy 13 - Er veldig spent på FF13 og hvordan kampsystemet blir. PS2: GoW2 - Elsket den første pluss at Kratos er råååå Det er det jeg kommer på foreløpig, legger til flere når jeg kommer på mer.
Neppe Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Age Of Conan er vel det jeg ser mest fram til. Krysser fingrene for Funcom på den.
NJoben Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Gleder mg til: * assasins creed * gta 4 * MGS 4 * RE 5 * Alan wake? *sommerferie <3
Xolan Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Hellgate: London - uoffisiell oppfølger til Diablo 2, dvs samme folka som står bak Spore TBC
geyser Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 blir nesten skuffet jeg, er det ingen som gleder seg til UT2007, da? hvorfor jeg gleder meg til det? se et bilde av det, så skjønner du hvorfor
mortenmm Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 (endret) Gleder meg mye til: Hellgate: London Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar Age of Conan Vanguard: Saga of Heroes Halo 3 Kane and Lynch: Dead Men Alan Wake Grand Theft Auto 4 Crysis Army of Two Heavenly Sword Bioshock Elveon Og mest av alt: ASSASSINS CREED Dette blir et bra år for spill Endret 12. januar 2007 av mortenmm
Mevon Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Test Drive Unlimited, tipper dette blir bra, høres vertfall slik ut.
Kasp Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Age of Conan Alan Wake Crysis S.T.A.L.K.E.R Spore
Roiku Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Definitive: Age of Conan Spore Assassin's Creed Alan Wake HL2: Ep 2
ashwa Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 1 Supreme commander for dette er slik jeg liker mine strategispill.. Massive og spennende faksjoner med krig i stor stil 2 Enemy Territory: Quake wars Forgjengeren til quake 2 med intensiteten fra ET:w skikkelig gøy å ha mye å gjør innen sin klasse.. med litt rpg preg over det hele. 3 Spore som så mange andre her så virker dette ganske nytt på spillmarkedet.. får se hvor bra det funker 4 Age of conan må vel testes siden jeg er en hardbarka conan fan og konseptet er noe nytt 5 Bioshock Kara bak system shock 2 vet å lage bra skytespill med rpg elementer involvert.. og mer fokus på kvalitets monster istedenfor kvantitet
Bob Sacamano Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 (endret) Age Of Conan skal bli bra, herlig rpg med god grafikk. Gta 4, vet ikke hva jeg tror om dette spillet, gta vice city og san andreas har vært de beste spillene men liberty city stories... Og blir vel spennende å teste ut spore... Endret 16. januar 2007 av LpIsBackForYou
Pebble Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Final Fantasy 13 - Er veldig spent på FF13 og hvordan kampsystemet blir. Er svært spent på det selv! Spess siden XII er såpass bra.. iallefall veeldig lovende ut! Det er dette som er avgjør når PS3 kommer i hus her iallefall! Også, må jeg jo ellers føre til at jeg gledder meg til russetid og sommerferie!
cock hammer Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 (endret) 1. S.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl 2. Bioshock 3. Crysis 4. Alan Wake 5. HL2 - ep 2 Endret 17. januar 2007 av cock hammer
RamGuy Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 - Crysis (med DX10) - Lord of the Rings Online (også med DX10)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå