Jake_Follow Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 (endret) Jaok, denne ble for intern steng den! Endret 3. januar 2007 av Jake_Follow
DNA Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 (endret) Is this supose to be funny? Endret 3. januar 2007 av DNA
Mads-b Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Can't locate teh funny.. *sukk* dette bekrefter vel bare alles teori. Første MMO med folk som poster på forum om hvor tragisk det er..
Bear^ Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Beklager, men dette var like morro som det er å se på maling tørker. Enda en "WoW BAD!" tråd som jeg begynner å bli litt lei av. Joda, WoW avhengighet er et lite problem, men problemet er de som spiller det og ikke spillet i seg selv. Så i min hjerne lyste følgende blåskjerm: Error: Can't open the file c:\humor\laugh.exe. File might have been moved or deleted, or is corrupt in some other way. Pleas re-innstall the file and try again.
Jennifer Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Syntes dette var imponerende jeg Fyren må ha brukt lang tid på dette
Lock-Aze Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Syntes dette var imponerende jeg Fyren må ha brukt lang tid på dette 7635287[/snapback] Fremdeles, can't locate funny.exe... Det nytter ikke om jeg bruker 8 timer på å lage noe, det blir ikke mer morsomt av den grunnen
Frohman Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Beklager, men dette var like morro som det er å se på maling tørker. Enda en "WoW BAD!" tråd som jeg begynner å bli litt lei av. Joda, WoW avhengighet er et lite problem, men problemet er de som spiller det og ikke spillet i seg selv. Så i min hjerne lyste følgende blåskjerm: Error: Can't open the file c:\humor\laugh.exe. File might have been moved or deleted, or is corrupt in some other way. Pleas re-innstall the file and try again. 7635204[/snapback] Correction: De som blir avhengige.
ttt Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Jaok, denne ble for intern steng den! 7634812[/snapback]
Anbefalte innlegg