Gå til innhold

venter på ad1.hardware.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

 

takk for tipset og beklager sent svar! Har det vært et like stort problem de siste dagene?

 

Jeg merket at annonsenedlastingene gikk sakte for en ukes tid siden, men nå har jeg hatt noen dager fri, så jeg vet ikke hvordan det har vært i det siste.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Synes også dette er irriterende, hvorfor skal alt bli hengende etter pga reklamen?

Få gjort det om slik at siden vises med en gang, så kan heller reklamen komme etter.

 

Synes dette skjer mest på kveldstid.

 

Edit: Skjedde igjen nå nettopp :(. Siden hang i ca 5-6 sek.

Endret av Makky
Lenke til kommentar
Dem har gjort det enkelt og skrudd av ads nå da :D

 

Kan godt la det forbli slik

7679648[/snapback]

Idag tar det latterlig lang tid (altså rundt 10-15sek :) å koble til ad1.hardware.no

Dette gjør at jeg som aldri normalt ville vurdert adblocking fordi jeg vet det tar inntektene til hw.no vurderer det sterkt fordi hvert eneste trykk på siden tar LANG tid. Generelt burde jo reklameserveren være en av de raskeste slik at man aldri venter på reklamen alternativt at de kommer etterhvert som nevnt over.

 

Cobos

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Slenger inn mine 5 cent om at ad1.hardware.no har plaget meg de to siste ukene.. og hver eneste kveld den siste uken om jeg ikke tar helt feil.

 

Det virker også på meg som om serverne til hardware er overbelastet på kveldstid.. ofte mye tregheter og heng.

 

Edit: surfer mest på forumet forresten.. og det er vel diskusjon.no sine servere ?

Endret av Illus
Lenke til kommentar

Vi har registrert at problemet dessverre fremdeles eksisterer. Problemet er ikke relatert til maskinkraften til serveren, men programvaren som benyttes. Vi har direkte kontakt med utviklerne, og jobber med å utbedre problemene. I mellomtiden må vi bare beklage at ting av og til kan være tregt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...