Gå til innhold

Hmm, kan dette funke? Dansere i Kina!


Anbefalte innlegg

Jeg skal flytte til Kina i Februar og prøver å være kreativ :D.

 

Jeg kom i snakk med noen der borte som sa at de trengte dansere på en liten øy sør for Kina (Hainan). Da fikk jeg en idé. Tror dere det kan være noe å starte rekrutteringsfirma for dansere til Kina? Kan man leve av noe sånt? Er det noen interesse for dansere fra Norge eller andre land å jobbe i Kina egentlig?

 

Nuvel, bare tenker høyt her...

 

Kom gjerne med forslag hva jeg skal gjøre der borte :p

Endret av bleachjt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal flytte til Kina i Februar og prøver å være kreativ :D.

 

Jeg kom i snakk med noen der borte som sa at de trengte dansere på en liten øy sør for Kina (Hainan). Da fikk jeg en idé. Tror dere det kan være noe å starte rekrutteringsfirma for dansere til Kina? Kan man leve av noe sånt? Er det noen interesse for dansere fra Norge eller andre land å jobbe i Kina egentlig?

 

Nuvel, bare tenker høyt her...

 

Kom gjerne med forslag hva jeg skal gjøre der borte :p

7626365[/snapback]

 

 

Har vært i Hainan, ikke så verst , men ligger litt langt bak når deg gjelder teknologien.

Vet akkurat ikke hva slags jobb og hvor mye du tjener på dansing da.

Plassen er ikke dårlig, Miss Universe eller Miss World ble holdt der nogen år tilbake.

Lenke til kommentar
Jeg skal flytte til Kina i Februar og prøver å være kreativ :D.

 

Jeg kom i snakk med noen der borte som sa at de trengte dansere på en liten øy sør for Kina (Hainan). Da fikk jeg en idé. Tror dere det kan være noe å starte rekrutteringsfirma for dansere til Kina? Kan man leve av noe sånt? Er det noen interesse for dansere fra Norge eller andre land å jobbe i Kina egentlig?

 

Nuvel, bare tenker høyt her...

 

Kom gjerne med forslag hva jeg skal gjøre der borte :p

7626365[/snapback]

 

 

Har vært i Hainan, ikke så verst , men ligger litt langt bak når deg gjelder teknologien.

Vet akkurat ikke hva slags jobb og hvor mye du tjener på dansing da.

Plassen er ikke dårlig, Miss Universe eller Miss World ble holdt der nogen år tilbake.

7674702[/snapback]

 

Hmm vel apparently så vil de ha kvinnelige dansere på sånne svære runde flyvende skiver eller noe slikt.. 4 timer per kveld og en lønn på ca. tredobbelt så mye som gjennomsnittskineseren. Hadde jeg bare vært dame, pen og kunne danse :p

 

oh well...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...