Aetius Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Hvis du ikke vant noe i julekalenderen i år så hadde du denne gang noen sjanser til. I år fikk vi så mange gevinster inn til julekalenderen at vi valgte å forlenge den ut året! Her kan du sjekke om du vant noe. Les mer
Bronseku Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Hvis du ikke vant noe i julekalenderen i år så hadde du denne gang noen sjanser til. I år fikk vi så mange gevinster inn til julekalenderen at vi valgte å forlenge den ut året! Her kan du sjekke om du vant noe. Les mer 7624856[/snapback] Hei. Jeg var en av de heldige som vant noe på årets julekalender.. Jeg lurer på om Amobil vet NÅR og HVORDAN pakken kommer. Jeg vil tro at den blir sendt i posten og da burde det følge med et sporingsnummer Jeg venter i spenning på pakken
Litejk Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Hvis du ikke vant noe i julekalenderen i år så hadde du denne gang noen sjanser til. I år fikk vi så mange gevinster inn til julekalenderen at vi valgte å forlenge den ut året! Her kan du sjekke om du vant noe. Les mer 7624856[/snapback] Hei. Jeg var en av de heldige som vant noe på årets julekalender.. Jeg lurer på om Amobil vet NÅR og HVORDAN pakken kommer. Jeg vil tro at den blir sendt i posten og da burde det følge med et sporingsnummer Jeg venter i spenning på pakken 7625624[/snapback] Du får den nok på epost
Bronseku Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Hva vant dere heldiggriser?! 7626723[/snapback] Hm, oops, jeg så feil.. Så ikke at det sto romjulskalender! Jeg vant en W710i i julekalenderen (16 desember).
Anbefalte innlegg