Gå til innhold

Finnes det noen gratis-versjon av wow?


Anbefalte innlegg

Er nokså n00b når det gjelder World of Warcraft. :( Men jeg la merke til at noen av vennene mine spillte det, og det så vedig gøy ut. Men det viser seg jo at dette er ett spill man må betale i måneden eller noe sånt for. :cry:

 

Så lurte jeg på om det finns gammlere versjoner av WOW man slipper å betale for?:blush:

 

Kan noen hjelpe meg?

 

EDIT: Byttet emnetittel

Endret av ZeroZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei

 

koster ca 100 kr i måneden

7619029[/snapback]

 

Så jeg må betale i måneden uansett? :blush:

Men jeg fikk vite at det skal gå ann å laste ned prøve-versjonen i 10 dager. Kan man fortsette på den brukern man lager seg i prøve-versjoen, hvis man kjøper spillet etterpå?:hm:

Lenke til kommentar
Nei

 

koster ca 100 kr i måneden

7619029[/snapback]

 

Så jeg må betale i måneden uansett? :blush:

Men jeg fikk vite at det skal gå ann å laste ned prøve-versjonen i 10 dager. Kan man fortsette på den brukern man lager seg i prøve-versjoen, hvis man kjøper spillet etterpå?:hm:

7619082[/snapback]

 

Ja det er mulig :)

Lenke til kommentar
Nei

 

koster ca 100 kr i måneden

7619029[/snapback]

 

Så jeg må betale i måneden uansett? :blush:

Men jeg fikk vite at det skal gå ann å laste ned prøve-versjonen i 10 dager. Kan man fortsette på den brukern man lager seg i prøve-versjoen, hvis man kjøper spillet etterpå?:hm:

7619082[/snapback]

 

Ja det er mulig :)

7619099[/snapback]

 

 

Så brukeren min er lagra, men jeg kan ikke gå innpå den før jeg har kjøpt spillet?

Lenke til kommentar

Finnes jo gratis versjoner av wow, da.. såkalte "free-servers", som drives av private.. versjonene er fulle av bugs og suger sjenerelt hardt, men fullt mulig å spille på..

 

Wow er jo ikke akuratt dyrt lenger heller.. Game-Cards koster mer enn selve spillet, og det koster ikke mer enn en kino-tur i måneden å spille heller.. ;)

Endret av AnVli..p4
Lenke til kommentar
Nei

 

koster ca 100 kr i måneden

7619029[/snapback]

 

Så jeg må betale i måneden uansett? :blush:

Men jeg fikk vite at det skal gå ann å laste ned prøve-versjonen i 10 dager. Kan man fortsette på den brukern man lager seg i prøve-versjoen, hvis man kjøper spillet etterpå?:hm:

7619082[/snapback]

 

Ja det er mulig :)

7619099[/snapback]

 

 

Så brukeren min er lagra, men jeg kan ikke gå innpå den før jeg har kjøpt spillet?

7619117[/snapback]

 

Du kan spille i 10 dager og etter det kan du betale md visa eler kjøpe gamecard...

 

Tror jeg :hmm::hmm:

Lenke til kommentar

Det ripper jeg du ikke får her nei.

 

kontorstol: nei, du må kjøpe fullversjonen etterpå. Du får jo selvsagt en gratis mnd. sammen med denne... og når den koster ~140kr, så betaler du jo ikke så veldig mye mer enn for 1 mnd spilletid, for å si det slik.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Det ripper jeg du ikke får her nei.

 

kontorstol: nei, du må kjøpe fullversjonen etterpå. Du får jo selvsagt en gratis mnd. sammen med denne... og når den koster ~140kr, så betaler du jo ikke så veldig mye mer enn for 1 mnd spilletid, for å si det slik.

7619699[/snapback]

 

okey:P

 

Jeg har aldri spilt wow da men jeg har neon venner som gjør det :dontgetit:

Lenke til kommentar
Finnes jo gratis versjoner av wow, da..  såkalte "free-servers", som drives av private..  versjonene er fulle av bugs og suger sjenerelt hardt, men fullt mulig å spille på..

 

Wow er jo ikke akuratt dyrt lenger heller.. Game-Cards koster mer enn selve spillet, og det koster ikke mer enn en kino-tur i måneden å spille heller.. ;)

7619659[/snapback]

er vel egentlig ikke gratis versjoner.

er vel heller Pirat versjoner eller servere da...

 

Og det er ikke lovlig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...