Gå til innhold

Finnes det noen gratis-versjon av wow?


Anbefalte innlegg

Finnes jo gratis versjoner av wow, da..  såkalte "free-servers", som drives av private..  versjonene er fulle av bugs og suger sjenerelt hardt, men fullt mulig å spille på..

7619659[/snapback]

 

Kan jeg få litt mer info om dette? :innocent:

7619685[/snapback]

Det er imot Blizzards sin EULA- ting(?) og så pliktoppfyllende vi er, så er det ikke lov å snakke mer om det. Hvis ikke du vil ha en små gretten moderator på nakken :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes jo gratis versjoner av wow, da..  såkalte "free-servers", som drives av private..  versjonene er fulle av bugs og suger sjenerelt hardt, men fullt mulig å spille på..

 

Wow er jo ikke akuratt dyrt lenger heller.. Game-Cards koster mer enn selve spillet, og det koster ikke mer enn en kino-tur i måneden å spille heller.. ;)

7619659[/snapback]

er vel egentlig ikke gratis versjoner.

er vel heller Pirat versjoner eller servere da...

 

Og det er ikke lovlig..

7620261[/snapback]

 

Du er IQ..

 

Blizzard har uendelig med 10-days trials som alle med visa kan prøve...

Lenke til kommentar
Finnes jo gratis versjoner av wow, da..  såkalte "free-servers", som drives av private..  versjonene er fulle av bugs og suger sjenerelt hardt, men fullt mulig å spille på..

 

Wow er jo ikke akuratt dyrt lenger heller.. Game-Cards koster mer enn selve spillet, og det koster ikke mer enn en kino-tur i måneden å spille heller.. ;)

7619659[/snapback]

er vel egentlig ikke gratis versjoner.

er vel heller Pirat versjoner eller servere da...

 

Og det er ikke lovlig..

7620261[/snapback]

 

Du er IQ..

 

Blizzard har uendelig med 10-days trials som alle med visa kan prøve...

7621203[/snapback]

hvor har jeg skrevet at de IKKE har det?

 

bare lurer jeg...

Lenke til kommentar
Finnes jo gratis versjoner av wow, da..  såkalte "free-servers", som drives av private..  versjonene er fulle av bugs og suger sjenerelt hardt, men fullt mulig å spille på..

7619659[/snapback]

 

Kan jeg få litt mer info om dette? :innocent:

7619685[/snapback]

 

To ting skal bare bli klart først

1) Det jeg skriver om privat servere har jeg hørt fra en som spiller på dem, tar jeg feil har han løyet til meg.

2) Vennene dine er ikke helt dumme visst de er allainse, det er en WoW greie, starter du finner du utav det.

 

For det første så sies det at disse serverene ikke er lovlige, det vet jeg ingenting om, bare rykter. Men det jeg vet om dem er at en venn av meg spiller på en av dem. For det første så autolagres ikke alt du gjør. Etter hver gang du har drept en MOB (eller stygging) må du skrive /save experience og hver gang du har drpet en player må du skrive /save honor dessuten er disse serverene gamle (det vil si at ikke alle har de sisste opptaderingene) og mange ikke gir noen form for støtte om du skulle ha et problem. Jeg anbefaler sterkt at du snakke med vennene dine som spiller og spør vilken server de er på, for WoW er drit uten venner! Når du vet hvilken faction de er på (visst de er allianse syntest jeg synd på deg som har slike venner, HORDE FTW!) spør du om å få låne WoW CDene. Det er fullt mulig og innstalere WoW på din computer siden du ikke trenger noen CDkey, det er noe av grunnen til at du må betale i måneden for å spillet. Etter at du har innstalert spillet skaffer du deg en trial og starter å spille sammen med vennene dine. Liker du det fortsetter du.

 

PS: Some trial kunde kan du ikke ha mer en XX anntal gull og ikke bli mer en lvl 20. Det skal godt gjøres for en nybegynner på 10dager da....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...