Gå til innhold

Hvor mange DVD'er har dere i utgangen av 2007?


Deathie

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er på tide at vi ser litt fram i tid og prøver å forutse hvordan DVD-året vårt kommer til å bli i år. Lurer i denne sammenheng på hvor mange filmer dere tror og forventer sitter med i slutten av dette nye året. Litt artig å se hva folk forventer og jeg er temmelig sikker på at vi kommer til å se enorme sprik. :D

 

Kan med det samme ønske alle et godt nytt år! :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, siden jeg nå sitter med i underkant av 400 dvd'er, vil jeg tro at dette tallet har økt til rundt 600 i slutten av 2007. Grunnen til at jeg ikke tror tallet blir høyere er at jeg nok kommer til å gå over til Blu-Ray når jeg skaffer meg PS3, og senere HD-DVD når det kommer gode hybridspillere. Så jeg regner med å ha kjøpt rundt 200 dvd-filmer i løpet av 2007, og kanskje 50 Blu-Ray/HD-DVD utgivelser. :)

Lenke til kommentar

Jeg har i gjennomsnitt kjøpt 27,5 DVD-er pr. måned de siste 5 månedene. Jeg har ingen grunn til å tro at dette gjennomsnittet kommer til å øke da jeg har flere større ikke-DVD-relaterte utgifter foran meg i året som kommer, enn det jeg hadde i året som gikk. Lærlinglønna kommer til å øke men ikke tilstrekkelig til å veie opp for de nevnte utgiftene.

Hvis man antar at dette årets økonomi tvinger innkjøpet ned mot 20 DVD-er pr. mnd. ender antallet DVD-er ved utgangen av 2007 på opp imot 700.

Men det er så utrolig mye uforutsette hendelser som kan dukke opp i løpet av året, som kan gruse så vell som booste økonomien (jeg er trofast Lotto-spiller), så det er egentlig umulig å si.

Lenke til kommentar
Men det er så utrolig mye uforutsette hendelser som kan dukke opp i løpet av året, som kan gruse så vell som booste økonomien (jeg er trofast Lotto-spiller), så det er egentlig umulig å si.

7618298[/snapback]

Det er godt du har troa. :thumbup:

 

Jeg har per nå 73 filmer, og hele Friends-serien. Etter omfattende kalkuleringer og diagnoser, vet jeg at jeg kommer til å ende opp på 132 filmer ved utgangen av 2007.

Lenke til kommentar

Har i følge DVD Profiler 1960-1970 DVD'er og rundt 15-20 HD DVD'er i dag.

 

Har i likhet med Manx planer om å ikke komme alt for mye over 2100 DVD'er i løpet av året, og å i størst mulig grad kjøpe HD DVD'er der de er annonsert (men har i motsetning til ham ingen umiddelbare planer om blu-ray, hverken hardware eller software).

Lenke til kommentar

Som andre her, håper det blir relativt nøkternt med kjøp, bare et par hundre DVD'er forhåpentligvis. Så da burde ikke DVD-samlingen øke noe vesentlig.

 

Hiver meg vel trolig på HD-DVD/Blue-Ray bølgen også, siden jeg gikk til innkjøp av 1080p skjerm for en måneds tid siden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

100 - 150 til tenker jeg. Ingen anelse hva jeg gjør med hd/bd-dvder. Heh, det slo meg akkurat at jeg har kjøpt ca en dvd hver tredje dag i år. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...