Gå til innhold

Avstemming: Årets beste spill 2006


Kva meiner du var årest beste spel 2006?  

199 stemmer

  1. 1. Kva meiner du var årest beste spel 2006?

    • Legend Of Zelda Twilight Princess
      46
    • Gears Of War
      29
    • Neverwinter Nights 2
      3
    • Gothic 3
      7
    • Rainbow Six Vegas
      3
    • Company of Heroes
      14
    • Shadow of the Colossus
      3
    • Medieval 2: Total War
      9
    • Drømmefall: Den Lengste Reisen
      4
    • The Elder Scrolls IV: Oblivion
      30
    • Kingdom Hearts II
      3
    • Half Life 2 Episode 1
      13
    • Warhammer 40,000 Dawn of war: Dark Crusade
      1
    • Dead Rising
      3
    • Sam & Max: Culture Shock
      1
    • Pac-Man World 3
      1
    • Guitar Hero
      6
    • Call of Juarez
      6
    • Guitar Hero II
      5
    • Psychonauts
      6
    • Hitman blood money
      6


Anbefalte innlegg

Røyken frå nyttårsrakettane har lagt seg og det er på tide å starte kåringa av «Årets beste spill». I slutten av desember hadde vi ein nominasjonstråd der vi fekk inn fleire gode forslag. Takk til alle som bidro der. Det er ikkje så mykje meir å seie her, bortsett frå å ønskje alle lykke til med avstemminga.

 

Avstemminga vil vare til og med 06.01.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sto mellom Gothic 3 og HL2 der, må inrømme at G3 har sine særheter så valget falt på HL2 denne gangen, helt klart et av de beste spillene laget.

G3 er veldig bra det og, et spill jeg blir veldig avhengig av etter en liten stund. Bra gameplay, god historie, knall grafikk og kjempe bra musikk gjør dette til en vinner hos meg. Men som sagt av mange her på forumet burde ikke spillet vært gitt ut ennå men heller nå i 2007 pga. sine ''uferdigheter''

 

Det er ikke så mye jeg vil si om HL2:Ep.1, det taler for seg sjøl :love:

Lenke til kommentar

Min stemme gikk til Warhammer 40,000- Har ikke prøvd så mange av de nominerte spillene så jeg hadde noen å velge mellom, men valge sto mellom Warhammer og Zelda. Jeg gikk for Warhammer fordi jeg har ikke samme gleden over et spill som Zelda lengere. Joda, det er et utrolig bra spill, men jeg valgte å gi min stemme til Warhammer fordi jeg mener at det spillet fortjente min stemme.

Lenke til kommentar

jeg har spilt nesten samtlige spill på listen, og for meg sto det mellom Call of Juarez og Dead rising. Call of Juarez spilte jeg gjennom for lenge siden, husker det var digg med et godt westernspill :) kjøpte 360 og Dead rising på onsdag, og Dead rising imponerer. veldig mye hype rundt Gears of War, så jeg kjøpte det på lørdag og spilte gjennom hele spillet, og det innfridde egentlig ikke. ganske ensformig,

men GeoW over Xbox Live eier totalt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...