Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, cartman suger i sesong 10. Han er ok. Men han suger i forhold til sesong 1-4 ;)

 

Men ser SP likevel. En positiv ting er jo at "grafikken" har blitt bedre med årene.....eller er det positivt?

7832576[/snapback]

 

Ja... Ikke at det har blitt noe eyecandy av den grunn. Men synes det er mer behagelig å se på.

Lenke til kommentar
Rart. Jeg synes de 3 første var soleklart best, og at de var noe av det beste som har blitt vist på tv ever. Alle var bra. Det at de kommer med kommentarer til samfunnet og at de driter ut folk er greit, men er ikke såååå morsomt. Serien generelt er bra.

7825990[/snapback]

 

Må si meg uenig der. Synes heller at det er motsatt. Synes Simpsons har tapt seg mer gjennom de siste sesongene. Den første Simpsons sesongen ikke var så veldig bra, men dannet et fint grunnlag for de kommende sesongene.

7829050[/snapback]

Selvsagt, Simpsons har tapte seg enormt i sesongene 11, 12, 13, 16, 17 og til deler 18.. Men sesong 1 - 10 er utrolig brae.. Simpsons burde sluttet etter sesong 10, synes jeg..

Lenke til kommentar

I de 3-4 siste sesongene så har Cartman nesten bare virka som en feit unge for meg. En slags parodi på seg selv. Stemma hans er ikke morsom lengre. Alle folka prøver snakke seinere og tydeligere, Cartman også. Når Cartman faktisk sier noe så er det ofte på feil tidspunkt eller at det ikke er så morsomt. Talemåten hans er ofte veldig sånn oppgitt (yeeees, butters). Når han bare står i ro så ser han bare litt sånn undrende ut, med samme uttrykket i ansiktet hele tida. Han forsvarer seg heller ikke så godt når noe sier noe stygt til ham. Før ville han si ting som: "screw u hippie!", "I'm not fat, I'm big boned!", "goddamit!", "crap!", "kill you guys", "shut your goddam jew mouth!", "I'm just sayin ur a little wooz thats all..", "I'm getting seriously pissed off right nhea!" osv...dere skjønner hva jeg mener. Før var nesten ALT Cartman sa skikkelig morsomt og bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Ser at 99% tror at Batters skrives Butters, det er feil ;)

7827715[/snapback]

 

flertallet har alltid rett.

7828394[/snapback]

 

 

På dvden min skriver skaperne Batters iallefall.

7829659[/snapback]

 

tror det må være en typo. Ettersom Batters Stotch ikke gir så altfor mange treff på nettet.

7832546[/snapback]

 

Det kan godt hende :) Beklager.

Lenke til kommentar
Men ser SP likevel. En positiv ting er jo at "grafikken" har blitt bedre med årene.....eller er det positivt?

7832576[/snapback]

Selv synes jeg ikke humoren har blitt så mye dårligere, men syntes faktisk det var koseligere med den små-jalla animeringa uten alle lassene med effekter. Det hadde litt mer sjarm, hvis du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Nei, cartman suger i sesong 10. Han er ok. Men han suger i forhold til sesong 1-4 ;)

 

Men ser SP likevel. En positiv ting er jo at "grafikken" har blitt bedre med årene.....eller er det positivt?

7832576[/snapback]

Dummeste jeg har hørt, han er dritfet i s. 10 også. Spesielt i Tsst er han helt hysterisk. Denne serien blir bare bedre og bedre med årene. Den har blitt mye bedre til å parodiere ting synes jeg. Den er ikke så catchphrase drevet som den pleide å være, men har blitt en serie som kan ta opp mer alvorlige ting på en hysterisk morsom måte.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
I de 3-4 siste sesongene så har Cartman nesten bare virka som en feit unge for meg. En slags parodi på seg selv. Stemma hans er ikke morsom lengre. Alle folka prøver snakke seinere og tydeligere, Cartman også. Når Cartman faktisk sier noe så er det ofte på feil tidspunkt eller at det ikke er så morsomt. Talemåten hans er ofte veldig sånn oppgitt (yeeees, butters). Når han bare står i ro så ser han bare litt sånn undrende ut, med samme uttrykket i ansiktet hele tida. Han forsvarer seg heller ikke så godt når noe sier noe stygt til ham. Før ville han si ting som: "screw u hippie!", "I'm not fat, I'm big boned!", "goddamit!", "crap!", "kill you guys", "shut your goddam jew mouth!", "I'm just sayin ur a little wooz thats all..", "I'm getting seriously pissed off right nhea!" osv...dere skjønner hva jeg mener. Før var nesten ALT Cartman sa skikkelig morsomt og bra.

7832941[/snapback]

 

Vel. Cartman er blitt mer utspekulert, manipulerende og ond enn han var i sesong 1-4. Er jo bare å se Scott Tenorman Must Die, som vel er første episode av sesong 5, og et absolutt høydepunkt både for South Park og for Cartman i serien. Sesong 1-4 er konge det, men det er også sesong 5-10. Alle serier må fornye seg. Cartman kan ikke bare gå rundt og si de gamle frasene hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...