Gå til innhold

SnowDOG's Picture humor thread V.2 - Ingen post uten bilde!


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Det bildet av Sandra må vel være fake. Egentlig ganske lett å lage et slikt, pga den dårlige kvaliteten.

 

1378.jpg

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Nå ble jeg litt sur. Ofre eller ikke, hvis noen er så nøpne at de ikke tåler ironisering over tegneserier, som dette er (bildet sier på ingen måte at det er noe som helst morsomt med incest), synes jeg i grunnen de bare kan gå og hoppe i elva. Det får være måte på å ta hensyn.

Lenke til kommentar
Nå ble jeg litt sur. Ofre eller ikke, hvis noen er så nøpne at de ikke tåler ironisering over tegneserier, som dette er (bildet sier på ingen måte at det er noe som helst morsomt med incest), synes jeg i grunnen de bare kan gå og hoppe i elva. Det får være måte på å ta hensyn.

8065736[/snapback]

 

Posten ble rapportert av andre brukere så det så.

Case closed og nå poster vi bilder.

Lenke til kommentar
Nå ble jeg litt sur. Ofre eller ikke, hvis noen er så nøpne at de ikke tåler ironisering over tegneserier, som dette er (bildet sier på ingen måte at det er noe som helst morsomt med incest), synes jeg i grunnen de bare kan gå og hoppe i elva. Det får være måte på å ta hensyn.

8065736[/snapback]

Var det i det hele tatt noe i det bilde som antydet ironisering? Jeg vet ikke hva slags serie det var et utdrag fra, og om det i den serien skulle være morsomt eller ei. Men tatt ut fra sammenhengen var det upassende og smakløst. Det er greit at enkelte bilder her inne ikke er morsomme eller at jeg ikke forstår at de er morsomme (kanskje jeg begynner å bli for gammel?), men med enkelte bilder bør være enkelt å forstå at ikke egner seg for publisering...

 

Mener jeg... ;)

 

 

Hvis du ikke er enig, så følg Arnold sitt råd:

 

STFU.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...