BigJaffa Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 (endret) Korleis påske egg blir laga .gif... .gif... Endret 3. januar 2008 av BigJaffa
Borbra Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 (endret) skulle til å ta diskopprydning på pcen, når jeg får denne meldingen: lurer på hva de mener med det? hvor lang tid er et pat minutter? Endret 3. januar 2008 av Borbra
WheelMan Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 lurer på hva de mener med det? hvor lang tid er et pat minutter? Kva melding? Übergammal windows-skriveleif :!:
Emancipate Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Kva er det som er så hysterisk med mudkips? For meg er det bare ein teit barne-tv figur eller kva det er... /b/-humor. Hate it or love it.
Newt32 Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Det kan nok se litt feil ut, men jeg tviler på at de kondomene der er ment til å bli tatt i bruk. De er rett og slett bare pynt.
Steina Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Det kan nok se litt feil ut, men jeg tviler på at de kondomene der er ment til å bli tatt i bruk. De er rett og slett bare pynt. Hmm, ja, kanskje... Bra konklusjon. Tror jeg skal henge opp en kondom på korktavlen her, så jeg er sikker på at jeg har.
Programvare Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Så trege folk er. Feilen er at den som er i midten på øverste rad har motsatt krysning på anti-aids-merket.
Footy Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Så trege folk er. Feilen er at den som er i midten på øverste rad har motsatt krysning på anti-aids-merket. ironi er aldri så lett å ta skriftlig, men satser på at det var det du mente
Robocoop Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Within 6 km of you......... *LOL* Ingen tvil om at sex er en svært viktig del av tilværelsen. Sikkert en haug av folk som klikker seg inn på det der.
Duckster Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Within 6 km of you......... *LOL* Ingen tvil om at sex er en svært viktig del av tilværelsen. Sikkert en haug av folk som klikker seg inn på det der. Det var vel heller alderen på dama som jeg syntes var bra
Anbefalte innlegg