Gå til innhold

SnowDOG's Picture humor thread V.2 - Ingen post uten bilde!


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Njaa? regner med at de aller fleste ungane står opp i dag/morgen så det så...  :dontgetit:

7616499[/snapback]

Tviler jeg på. Ungene har nok hatt en vill nyttårsfeiring og våkner ikke før til våren med bakrus og skader fra fyrverkeri.

Og den smurfen der kan vel uansett ikke være lengre ut på kanten enn hun øverst på siden som stikker en flaske oppi musa.

Lenke til kommentar
Njaa? regner med at de aller fleste ungane står opp i dag/morgen så det så...  :dontgetit:

7616499[/snapback]

Tviler jeg på. Ungene har nok hatt en vill nyttårsfeiring og våkner ikke før til våren med bakrus og skader fra fyrverkeri.

Og den smurfen der kan vel uansett ikke være lengre ut på kanten enn hun øverst på siden som stikker en flaske oppi musa.

7616537[/snapback]

 

Bildet er helt greit, tror ingen tar skade av det (i tilfelle send pm)

Var nok teksten som virka litt ulogisk for meg ;)

Lenke til kommentar
Journalister må få være fulle på jobb de også! :!:

 

 

7616883[/snapback]

Det kan godt være at det er noe feil med tastaturet da. Her er noen i raidgruppen som fikk problemer med tastaturet og postet det på forumet.

 

Sortrtyu fort bieieng lartie1 (trådtittel)

 

As yuoyu can sieie myu kieyuborártd ies fyuciek yup, ie canr´rt ievien log ienrto myu accoyunrt, ievien ie´m sortrtyu rto bie lartie, iem giertrtieng a niew kieyuboartd rtommortrtow , and ie hopie rthart wiell solvie myu iessyuie. Sorryu fort nort rtaiedieng byurt ie canrt giert onlienie wierth rthies fyuck yup kieyuboartd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...