Gå til innhold

Arena team i tbc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hunter/Hunter/Hunter/Hunter/Hunter, Hunter/Hunter/Hunter og Hunter/Hunter skal funke bra det også har jeg hørt.

Min personlige favoritt er

2man: Paladin/Paladin.

3man: Hunter/Paladin/Warlock.

5man: Paladin/Warlock/Warlock/Hunter/Hunter.

Endret av Per-Stian
Skrevet
Hunter/Hunter/Hunter/Hunter/Hunter, Hunter/Hunter/Hunter og Hunter/Hunter skal funke bra det også har jeg hørt.

7613679[/snapback]

Møtte på 2 paladins 2v2 i går. Har faen ikke sjans :hrm: 2x bubbel og 4x stuns = dead anyone.

Skrevet (endret)

Bortsett fra at du ikke kan bruke engineering items og pots i arena...

Endret av Tor-Gunnar
Skrevet

7613679[/snapback]

Dette stemmer ganske nøyaktig.

Skrevet

Jeg og en annen magevenn gikk arenaen fra kl 00:00 til 03:00. Jeg telte alle tap, vi hadde 5 tilsammen. Synes det er ganske imponerende, så mage og mage funker fett som faen sammen! :!:

Det eneste vi tapte mot var hvis det var 2 healers som kunne spille bra sammen.

Skrevet (endret)

Jeg tror jeg ville hatt noe sånt som dette:

2man: Paladin og Warrior/Paladin.

3man: Paladin, Mage og Warrior/Druid.

3man fun party: Retribution Paladin, Protection Paladin og Holy Paladin.

5man: Paladin, Mage, Hunter, Druid og Warrior/Warlock.

Tror forøverig at 2vs2 og 3vs3 blir artigste, i tillegg til det med mest skills.

I 5man gruppene kan det fort bli veldig ubalanserte gruppesammensettninger.

Endret av Cappo
Skrevet
Bortsett fra at du ikke kan bruke engineering items og pots i arena...

Det var jo litt synd. Så man kan ikke bruke engeneering trinkets i Arena? :(

Da vil de vell blir slik att noe blir VELDIG imba, og noe er helt tamt.

Skrevet

I 5on5 ville jeg gått for:

-Warrior

-Druid

-Paladin

-Rogue

-Warlock

Warrioren sin oppgave er å altid være den første som springer inn i motstanderne. Forhåpentligvis vil ha trekke endel oppmerksomhet. Hvis motstanderne skulle bli lurt til å fokusere mye på Warrioren så får Warrioren masse rage til å gjøre damage med. Og Mortal Strike er altid kjekt å ha på enemies som skal dø. Skal bli spennende å se hvordan Intervene blir i PvP faktisk.

Druiden sin oppgave er å holde Warrioren og alle andre i live. Jeg foretrekker en Druid istedet for Priest i PvP pga survivability, spesielt om Druiden er Resto specca med non talent points i Balance og Feral Combat for å få Nature's Grasp og Feral Charge. Druiden kan altid starte arena matchene i Cat Form med Prowl sånn at fienden ikke klarer å finne ham med engang. Er jo et kjent faktum at healers blir attacka først. Mange sier at Druids har for treige heals i PvP, men jeg er uenig. Regrowth er kjapp nok, og kan få +50% crit on du speccer Resto. Dessuten er det ikke klin umulig å bruke Healing Touch heller. I TBC får Druids en ekstra HoT (instant cast), og det er ikke bare bare å drepe en person som har tre HoTs på seg. Hvis nødvendig kan Druiden consume en HoT med Swiftmend mens han er på farten. Og hvis det ikke allerede høres mye ut så kommer Nature's Swiftness i emergencies. Skal bli spennende å se hvor destruktiv Cyclone blir i PvP.

Paladinen sin oppgave er å hjelpe Druiden med å heale, samt holde Druiden i live. Er altid så kjekt for Druids å få Blessing of Protection når dem blir attacka hardt av classes som gjør physical damage. :) Og hvis Paladinen skulle bli attacka mens han må heale kan han bare burne Divine Shield. Blessing of Freedom er jo seff bestandig handy på melee classes. Paladinen vil også være gruppa sin debuff dispeller.

Roguen og Warlocken sin oppgave er å ta ut enemy healer, enkelt og greit. Jeg pleier å si at Mortal Strike er som et kiss of death i PvP, og nå som Warlocks har fått seg Unstable Affliction så er det nesten et kiss of death det også. ;)

Skrevet

serriøst... 2 mages.. sheep begge.. fyre opp 2 pyroblasts på en :p ta han andre etterpå :!:

funker bra :p

men såg ein film at 2 paladins.. dei eigde ALT! :ohmy:

rogue/rogue/rogue/rogue/druid

alle stealther.. rogues med imp. sap og druid til å heale om nødvending :D trur det hadde funka fett om ein hadde fått det til skikklig :D

Skrevet
Grensa er 15 minutters.

Men ja, i PvP er Paladin en meget god healer. Pala+Warrior er vel fortsatt ganske bra kombinasjon?

7615200[/snapback]

Hvis palaen møter en warlock, mage, shadowpriest, hunter, shaman, ++ dør warrioren.

Skrevet

spillte litt arena i sted.

vi har 2 shamans... møtte 2 paladins.

vi hadde begge litt epics. jeg har 2 r14 ting. han andre hadde pve gear med resto

paladinene hadde begge tier 2 helmet, og gloves. og r14 skuldre

trodde vi skulle bli most, men det endte stikk motsatt. ingen av oss døde. mens det lå 2 paladiner på bakken.. føltes godt :wee:

Skrevet
Grensa er 15 minutters.

Men ja, i PvP er Paladin en meget god healer. Pala+Warrior er vel fortsatt ganske bra kombinasjon?

7615200[/snapback]

Hvis palaen møter en warlock, mage, shadowpriest, hunter, shaman, ++ dør warrioren.

7615349[/snapback]

Skjønner ikke helt hva du mener her.

Mage har llite en skulle ha sagt mot paladin og warrior kombinasjonen. Samme hvem han er sammen med.

Shadowpriest med healing kan være litt tricky.

Warlock med healing er nok ganske vrien. Her kommer det helt ann på hvilket pet warlock bruker, hvor lett det vil være å ta han.

Gidder ikke ramse opp mer. Kort sagt er det en del som kan bli en utfordring om de har healing.

Paladin og Warrior er en veldig god kombinasjon. Paladin og Paladin muligens hakket bedre. Mye avhenger av skill og gear.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...