Gå til innhold

Fanta over laptop tastatur, hvordan fikse?


Anbefalte innlegg

Vellykket operasjon !

 

:w00t:

 

EDIT: det ser ut til at en tast har hengt seg opp , siden jeg får sånne pling hele tiden, men akkurat mens jeg skriver dette fant jeg ut at det var komma tasten, den løsna nå.

 

Ser ut til at q tasten også lever litt sitt eget liv, men løsna nå.. hurra :!:

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjenta rengjøringsprosessen. Det tyder på at du enten ikke har fått rengjort tastaturet skikkelig, eller at det fortsatt ikke er tørt nok. Håndteringen din kan også ha skadet tastaturet. Hvis det ikke lar seg fikse kan du sikkert kjøpe nytt tastatur fra leverandøren.

Lenke til kommentar
Gjenta rengjøringsprosessen. Det tyder på at du enten ikke har fått rengjort tastaturet skikkelig, eller at det fortsatt ikke er tørt nok. Håndteringen din kan også ha skadet tastaturet. Hvis det ikke lar seg fikse kan du sikkert kjøpe nytt tastatur fra leverandøren.

7619423[/snapback]

jepp, bør vel være tørt, men klissete er det vel fortsatt, umulige å vaske tastene under egentlig, får jeg kun skylt litt vann under.

Lenke til kommentar

natron/bakepulver, maskinoppvaskmiddel, og så eddik i varmt vann har jeg brukt på en fjernkontroll en gang - funka fett. Skyll og tørk godt etc.

 

ps.

(Trond/Katrine?)

 

edit:

legg hele tastaturet i en dyp langpanne eller whatever, litt tørt underst, litt på tastaturet, overalt egentlig. passe varmt vann, men trenger ikke være kokvarmt. Oppi med eddiken - brusing er normalt. :)

 

Hvis dere har noe å løfte offeret litt opp fra bunnen med er det sikkert også bra. Og snu steka etter ca et minutt. :thumbup:

Endret av RolloThomasi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...